• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Leasing med låg deklarerad inkomst

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Jag saknar möjligheten men räknat med att det kommer kosta mig ca 600-700kr i månaden att ladda på publika stationer (t ex OKQ8 500m från min bostad) jämfört med dagens 1200-1500+ för diesel.
Kör mellan 1500-2000 om året.

Men främst är det slippa 10,5k om året på skatten mot 360kr som det är på elbilar eller runt där.
Helt rätt o ta elbil om man har möjlighet. Så nöjd med min, tar ett tag att vänja sig men så glad att slippa dieselkostnaden
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Helt rätt o ta elbil om man har möjlighet. Så nöjd med min, tar ett tag att vänja sig men så glad att slippa dieselkostnaden
Vad har du för bil?
Den stora omställningen blir nog när man åker och hälsar på syrran och föräldrarna som bor ca 80 mil från mig :D
Vanligtvis klarar man det på full tank men med elbil lär det väl bli 2-3 pitstop men det behöver inte vara en nackdel heller.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Vad har du för bil?
Den stora omställningen blir nog när man åker och hälsar på syrran och föräldrarna som bor ca 80 mil från mig :D
Vanligtvis klarar man det på full tank men med elbil lär det väl bli 2-3 pitstop men det behöver inte vara en nackdel heller.
Id4 gtx har jag.
Snabbladdning, en lunch och en fika sen så :) sommartid så är det ju bättre räckvidd också.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Id4 gtx har jag.
Snabbladdning, en lunch och en fika sen så :) sommartid så är det ju bättre räckvidd också.
nice! hade kanske tittat på den men gillar verkligen inte interiören på id bilarna. Tänkte först på systerbilen Q4 från audi men avgiften drog iväg så allt lutar mot polestar nu som ligger några hundralapper mer än de 5000 jag lägger idag på min Tiguan.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
nice! hade kanske tittat på den men gillar verkligen inte interiören på id bilarna. Tänkte först på systerbilen Q4 från audi men avgiften drog iväg så allt lutar mot polestar nu som ligger några hundralapper mer än de 5000 jag lägger idag på min Tiguan.
Inte? Älskar den! :) smaken är som baken.

Q4 är bedrövlig leveranstid på nu. Jag är ett VW fan sen många års beställde en MB först men också hemsk lång leveranstid så jag bokade av och tog en lagerbil som var utrustad till Max. Ska du beställde en ny polestar eller ta lagerbil?
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Inte? Älskar den! :) smaken är som baken.

Q4 är bedrövlig leveranstid på nu. Jag är ett VW fan sen många års beställde en MB först men också hemsk lång leveranstid så jag bokade av och tog en lagerbil som var utrustad till Max. Ska du beställde en ny polestar eller ta lagerbil?
Förmodligen beställning men finns en specad på plats eller på väg hit tar jag det, kollade förra veckan skulle jag få bilen till april så ledtiderna är inte helt horribela men dom har inte mycket tillval så kanske därför man kan hålla ner tiderna mot vag bilarna som har 6-12 månader just nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp