• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Lindorff, går ej att få avbetalningsplan

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
ja rubriken var inte bra , det var så det stod när jag logga in, jag har inte varit med om det förut så jag trodde det var kört , men det var bara att ringa så löste det sig
Förklara för dem också hur denna situation blivit till
Och dom tyckte nog att det bolag som krävt mig på skyhögt belopp varje månad inte var helt ok, men den biten har också äntligen löst sig, men har ställt till en hel del
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 381
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
ja rubriken var inte bra , det var så det stod när jag logga in, jag har inte varit med om det förut så jag trodde det var kört , men det var bara att ringa så löste det sig
Förklara för dem också hur denna situation blivit till
Och dom tyckte nog att det bolag som krävt mig på skyhögt belopp varje månad inte var helt ok, men den biten har också äntligen löst sig, men har ställt till en hel del
Var det en stor skuld och behövde du omförhandla den om 6 månader. Har en stor skuld jag haft i många år från ikano som jag får omförhandla var 6 månad och de tjatar om att jag ska ta banklån för att lösa. Hade jag väl gjort om jag kunnat själv? Och att jag betalt prickfritt och sjunkit massor verkar de inte bry sig om. Vill ju ha en på många månader och sluta tjata om lån. Gör mig sjuk!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp