Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lista över blufflångivare / lånebluffar

Fäktas i motvind har jag ju verkligen gjort från första sekunden. Motvinden har ju varit just några personer som verkligen velat klaga på mitt förslag. Om ni tycker att jag upprepar samma sak om och om igen så är det ju exakt samma som ni gör. Jag har en åsikt och ni en annan och jag förstår att ni tycker att jag kommit för att sno saker och jag säger att jag inte gjort det. Ni kan dock inte säga att jag har fel, lika mycket som jag kan inte tvinga er att tro mig heller. Om ni bara ville säga er åsikt och sedan låta andra säga sin hade ni ju kunnat nöja er med att klaga en gång eller kanske två för sakens skull, men det har ju inte räckt.

Förslaget att jag skulle länka hit känns ju ganska roligt eftersom de inte skulle bli hjälpta här. Varför skicka dem till ett ställe där det är väldigt svårt att få en överblick över just blufflångivare och liknande. Hade ni haft något som helst intresse av att försöka skapa något nyttigt för att hjälpa till att slåss mot lånebluffar så kanske det hade varit värt att länka hit men nu skulle det ju inte vara värt något.

Och givetvis avskräcker det ju andra att skriva något annat än negativa saker här när ett flertal av de som postar mest här på forumet håller på och klagar ordentligt. Turnaround försöker så fint säga att ingen ska bli avskräckt och alla förslag är välkomna men sen sammanfattar Grodan det så fint med att vi borde stänga tråden. Låter precis som någon som är öppen för diskussioner och tankar från andra.

För min del orkar jag inte skriva mer om det här i vilket fall - ni kan få tro och tycka fritt vad ni har lust men jag kommer iaf inte känna mig som den dåliga människan här. Ni är klart för småaktiga för att kunna se nån större bild eller se den stora nyttan över eventuella minimala vinster för den enskilde. Stäng tråden om ni vill och återgå till att klappa varandra på axlarna. Livet går vidare.
Hela världen mot dej, alla andra har fel och du ska ha sista ordet, ett sådant företag vill jag inte anlita. Buhu vad synd det är om dej :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp