Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lite underligt har man haft en körning på UC inatt?

Har förbättrat mitt UC konstant och fixat minskat krediter från 14 till 10 pengar kvar på krediterna, skulle in och söka ett nytt lån idag med lägre ränta. Kollade min UC i torsdags då var min uc 2,1 tog ett lån på Daypay för att täcka kostnader till fredag utan att röra kort eller något. Idag när jag kollade innan jag skulle söka hade jag helt plötsligt 4,3 i betyg inget annat har ändrats i min ekonomiska situation sedan häromdagen

Blev samma för mig när jag betalade in och avslutade ett kreditkort. Hade aldrig använt mer än 1000 kr av 10 000 kr.

Men det är något med att krediten var en ”buffert” samt att uc-mätaren inte vet om du har fått in pengar på annat sätt

Har förbättrat mitt UC konstant och fixat minskat krediter från 14 till 10 pengar kvar på krediterna, skulle in och söka ett nytt lån idag med lägre ränta. Kollade min UC i torsdags då var min uc 2,1 tog ett lån på Daypay för att täcka kostnader till fredag utan att röra kort eller något. Idag när jag kollade innan jag skulle söka hade jag helt plötsligt 4,3 i betyg inget annat har ändrats i min ekonomiska situation sedan häromdagen

Ibland uppdateras betyget innan man ser att kreditengagemanget har ändrats. Så exemplevis om alla siffror är på plats 16/17e i månaden kan betyget justeras redan 14/e eller 15/e.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp