Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Livet är över

Sant, bra skrivet... Ja ville bara visa att jag åxo är skuldsatt..

Det var nog till en annan skribent i tråden det är riktat till, inte till dig Grodan! Missförstå mig rätt nu men själv tycker jag det känns "bra" att se som i trådar som denna att det finns fler som har samma skuld berg som en själv. Tragiskt givetvis, men man är inte ensam.. Ingen i min närhet vet något, så detta forum är otroligt skönt att ha.. vi peppar varandra! Man hade nog blivit galen annars, att inte få ut hur man mår och känner. Det är SÅ lätt att hamna i denna sits!! Jag har inget missbruk eller beroende, utan jag hamnade här pga tandläkarskräck och en enorm kärlek till min häst. Trot eller ej!

Galactico och Loppan - tack för pepp! Nu kör vi!!!
Grodan1 - precis, bara känslan att man inte sitter ensam i sitt skit är värt något de dagar man vill bli överkörd av ett tåg. Ingen av oss förtjänar detta. Många av oss har fattat felaktiga beslut, ja, och bär ansvar, ja men att utnyttjas av en del företag är inte ok.

Mieto, du visar vilken typ av människa du är genom att skriva sådär. Du har åkt fast för bedrägeri 4 ggr, ändå tycker du att det är Loppan som ska skämmas för att han oroar sig för sitt liv...

Galactico och Loppan - tack för pepp! Nu kör vi!!!
Grodan1 - precis, bara känslan att man inte sitter ensam i sitt skit är värt något de dagar man vill bli överkörd av ett tåg. Ingen av oss förtjänar detta. Många av oss har fattat felaktiga beslut, ja, och bär ansvar, ja men att utnyttjas av en del företag är inte ok.

Japp, vi ska vinna, vi ska visa att vi klarar detta!! Vi är inte dåliga människor för att vi är här! Vi fixar detta!!:). Kram på er alla!

Loppan, kärleken till hästen är värt det mesta, så kämpa på bara !!
Ja, Ni ska alla kämpa på!!

Mmm, starka känslor det där med djur.. Vi spöade flera taskiga odds under alla många år tillsammans, men tillslut förlorade vi. Han sover nu :-(. Mer än 20 år ihop, såg honom födas.. Men jag gjorde ALLT jag kunde för honom, vilket känns bra i hjärtat , men nuså måste jag reda ut min ekonomi rejält. Hejja oss alla!

Senast ändrad:
Jag är 21 år och haft sammanlagt 250000 i skulder ca 70000 kvar nu, dock miste jag precis mitt arbete och fick flytta hem igen vilket inte känns bra men jag ger mig inte ska leva ett vanligt liv inom 2 år :)

Jag är ung jag med.
Skulder till företag vet jag inte.
MEN jag har skulder till privatpersoner som skall vara betala innan 31 januari annars ligger mitt liv pyrt på det.
En skuld på 85.000...
Det är det tuffa mina vänner.

Terry, kan du inte göra avbetalningsplan
på ärendet?

Terry, kan du inte göra avbetalningsplan
på ärendet?

Han skriver att hans liv ligger pyrt till, då gissar jag det rör sig om mc-gäng/tungt kriminella som skulden ligger hos och dessa är inte alltid så samarbetsvänliga vad gäller avbetalningsplaner...

Inte för att uppmana till att göra något man inte bör göra men sitter man i den sitsen är nästan vad som helst bättre att göra än att inte kunna betala sin skuld. Jag hade hellre suttit inne än riskera bli sönderslagen eller t.o.m klippt. Hoppas det löser sig Terry!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp