Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Livet tar en vändning

Hej,

bara tvungen att skriva av mig lite lätt,

från att ha över 1,5 miljoner i skulder pga spelmissbruk.
Idag 0kr i skulder efter ett rent helvete med betalande och få 2 små barn nöjda ”ensamstående”
Precis räknat och inser att jag kommer nu som skuldfri kunna lägga undan ca 10 000kr i månanden vilket är en SJUK känsla.
Sen som ett brev på posten fick jag besked att jag kommer få 150 000kr utbetalt för en gammal försäkring som jag sagt upp för en tid sedan.

från att ligga på botten till att få tillbaka livet på ca 4 år.

till alla som tycker livet är ett helvete,
Det finns lösningar på allt så länge man är villig att offra en hel del för att ta sig tillbaka på banan.

ville bara dela med mig utan att göra en lång historia.

Grattis! Bra jobbet!

Hur löste du så mycket skulder på så kort tid? Har du några tips?

Grattis! Bra jobbet!

Hur löste du så mycket skulder på så kort tid? Har du några tips?
Jag la varenda krona på att lösa de dyra lånen först, sålde det mesta elektronik som låg, telefoner, datorer och dylikt, sedan lärde jag mig system som man inte ska göra att vara ”sen” med hyra tex och betalade halva hyran och skyllde på olika saker, ”privat hyresrätt”
När jag hade ca 200 000kr kvar på lånen fick jag som en ”present” ifrån närstående som släckte sista skulderna som räddade mig skapligt.

Bra jobbat! Men du måste sitta på en rätt hög inkomst med andra ord? Att beta av dessa skulder på relativt kort tid

Bra jobbat! Men du måste sitta på en rätt hög inkomst med andra ord? Att beta av dessa skulder på relativt kort tid
Skapligt normal inkomst, hållet fasad och kunnat jobba ihjäl mig och få ut större bonusar varje månad på arbetet

Grymt ju!!!! Nu är det bara att lägga äggen i olika korgar: buffertsparande, fondrobot, Avanza, isk till barnen. Grattis :):tummen:

Stort grattis, grymt jobbat!

Så du har alltså amorterat mellan 25 och 30k per månad i 4 år. Vilken ränta hade du på skulderna? Jämkade du skatten? Körde du snöbollsmetoden? Har du några konkreta tips till en med samma situation som du med högre skulder, 2 barn och förmodligen också snart ensamstående...

Så du har alltså amorterat mellan 25 och 30k per månad i 4 år. Vilken ränta hade du på skulderna? Jämkade du skatten? Körde du snöbollsmetoden? Har du några konkreta tips till en med samma situation som du med högre skulder, 2 barn och förmodligen också snart ensamstående...

Beroende på din inkomst men skuldsanering om du har så mycket skulder?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp