• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Livet

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Just idag känns det som jag bara vill ta mitt liv. Men jag har fru hund och ett jobb som förlitar sig på min närvaro.
Sitter på ENORMA SKULDER. Och vi snackar ENORMA!!!
Skuldbelagt min fru upp över öronen och hon är ändå kvar hos mig. Ja jag vet! Jätte konstigt

faller jag faller hon !

3 milli minst. Och tänk er då att jag drar in minst 30-45 tusen på spel varje månad plus lön. Och trots det mår jag som en kossa. Nu förnedrar jag kossor med - ööööööh

Ne åter till vad som komma skall. Adios !!!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 191
Mottagna reaktioner
905
Poäng
817
Just idag känns det som jag bara vill ta mitt liv. Men jag har fru hund och ett jobb som förlitar sig på min närvaro.
Sitter på ENORMA SKULDER. Och vi snackar ENORMA!!!
Skuldbelagt min fru upp över öronen och hon är ändå kvar hos mig. Ja jag vet! Jätte konstigt

faller jag faller hon !

3 milli minst. Och tänk er då att jag drar in minst 30-45 tusen på spel varje månad plus lön. Och trots det mår jag som en kossa. Nu förnedrar jag kossor med - ööööööh

Ne åter till vad som komma skall. Adios !!!!
Tråkigt svar men kämpa på! Kommer alltid tuffa perioder
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
S
Tråkigt svar men kämpa på! Kommer alltid tuffa perioder
Skuile Gärna vilja !!

men som allt kommer utvecklas så kommer det sluta på det ja tror. Och då är det ändå en man som drar in 30 lök i månaden vid sidan om. Jag är själv nu så ingen kommer direkt kontakt med Jag vill tyvärr.
 
Senast ändrad:

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Just idag känns det som jag bara vill ta mitt liv. Men jag har fru hund och ett jobb som förlitar sig på min närvaro.
Sitter på ENORMA SKULDER. Och vi snackar ENORMA!!!
Skuldbelagt min fru upp över öronen och hon är ändå kvar hos mig. Ja jag vet! Jätte konstigt

faller jag faller hon !

3 milli minst. Och tänk er då att jag drar in minst 30-45 tusen på spel varje månad plus lön. Och trots det mår jag som en kossa. Nu förnedrar jag kossor med - ööööööh

Ne åter till vad som komma skall. Adios !!!!
Stay strong. Finns på på om du behöver prata! Ha det bäst ❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp