• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ljuset i tunneln.

MrDesp

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
29 Mars 2016
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
måste bara få skriva ett inlägg och berätta om att det känns bra, tack vare all stöttning här, tack vare hårt jobb så ser det för första gången på länge jätteljust ut.

2018 var jobbigt jag trodde att det skulle vara kört men på grund av lite livsförändringar så redde det upp sig. September, oktober, november och december var fantastiska. Nu går jag in i 2019 med 660000 i blanco var 970 som värst. Ett kreditbetyg på 1,3 (12,8 som värst). Nu med 1 ff och bra betyg då kan jag köpa mig tid och baka ihop smålån om det krisar. Känns liksom lite galet att ha kunnat köpa julklappar utan att använda krediter. Veta att ca 50000 kommer ramla in under våren innan skatten.

Snart åker vi utomlands utan att ha nyttjat krediter, igår betalade jag vår fiberinstallation och tog bara 8000 från kreditkortet som har 42 i utrymme.

Så många gånger som snaran varit knuten och idag sitta och smutta på en whiskey och känna att det kanske ordnar sig. 2028 är det helt över men resan dit känns mycket lättare nu.

Hoppas att det vänt för mig, hoppas att fler kommer få känna den känslan som jag har nu.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp