Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify Inkasso?

Ngn som varit sen med betalning till Lumify? Skickar de direkt till Kf eller har de ngt inkasso?
Skulle ha betalat in 600 kr slutet av oktober men kunde så tänkte betala dubbelt nu i november. De har frekvent ringt, messat och mejlat.
Nu har jag fått ett mejl där det står Inkasso i ämnesraden och de skriver att skulden kommer skickas till Kf om jag inte betalar "omedelbart"! Vilket jag inte kan göra så det blir först 26 nov!
Vet ej om det kommer komma Inkasso brev per post men det känns inte så seriöst att skriva Inkasso i ett mejl om det inte är det. finns ingen faktura bifogad, ingen skuldspecificering, bara att jag måste betala omgående annars kf.

trodde bättre om dem.
ViaConto har ringt de med men nu har de skickat en ny faktura att betala dubbelt i november.

Jag fick ”
Inkassokrav ” från de idag el det stod det i ämnesraden som du sa men när jag loggar in på profilen står det 1800kr 25/11 och det var samma belopp de sa när de ringde förra veckan o ve kan innan så ingen inkasso avgift är tillagd . Osar som de skriver nåt det inte är .

Jag fick ”
Inkassokrav ” från de idag el det stod det i ämnesraden som du sa men när jag loggar in på profilen står det 1800kr 25/11 och det var samma belopp de sa när de ringde förra veckan o ve kan innan så ingen inkasso avgift är tillagd . Osar som de skriver nåt det inte är .
Ok då vill de skrämmas bara. Men tycker det är så onödigt att hota med kf redan efter 20 dagar om man ändå får betala dubbelt nästa månad som att inget har hänt. Nåja! Bara att betala av alla skitlån och krediter!

Ja verkligen . Jag är 21 dagar sen står det oxå och betala 25/11 inget inkassokrav ger en mer än 8 dagar så då är det inget inkassokrav

Jag är sen 2 månader tror det är gotia inkasso sen

Jag har inte betalat Lumify på typ 4-5 månader. Om inte mer. Ska slutlösa dom snart tänkte jag.

Ok så då är deras inkasso inte ett ”riktigt ” inkasso alltså som de utger sig för ? Någon som vet att det verkligen är Gothia ?

Jag har varit hos deras ”inkasso” i snart 3 månader utan något. De flyttar fram förfsllodatumet varje månad. ”om du inte betalar 30/5 så är det KF nästa”
Sen efter 30/5 får jag ett nytt mejl med annat datum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp