Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lumify inkasso

Jag chattade precis med kundtjänst som sa att det absolut inte gick att ha två lån samtidigt. Hon sa det 3-4 gånger. Samtidigt är inte Loanstep att lita på, sambon ansökte om ett lån på 3000 och de påstår att hon tjänar under 150 000 fast hennes årsinkomst 2019 var 311 000 och under 2020 så var den 239 530, hur kan man ens ljuga så mycket? Kundtjänst och handläggare sitter och aktivt ljuger för att slippa betala ut. Sen avslutade de chatten utan att hjälpa henne.
Skumt. Jag har som sagt 1 lån kvar hos Billecta inkasso på avbetalning hos dom. Fick ändå nytt lån av dom på 5000kr förra veckan.
Vet inte om dom behandlar mig annorlunda, men jag var en av testarna till deras allra första lån när dom hette Savelend. Fick testa massa grejer och så. Så vet inte om jag går under radarn pga det haha

Skumt. Jag har som sagt 1 lån kvar hos Billecta inkasso på avbetalning hos dom. Fick ändå nytt lån av dom på 5000kr förra veckan.
Vet inte om dom behandlar mig annorlunda, men jag var en av testarna till deras allra första lån när dom hette Savelend. Fick testa massa grejer och så. Så vet inte om jag går under radarn pga det haha
Säkerligen. För har frågat idag flera gånger och även innan.
Det är helt sjukt att de nekar min sambo lån. De påstår att hennes inkomst är under 150 000 fast jag till och med skickade in inkomstdeklarationen från Skatteverket, hon tjänar liksom nästan 100 000 mer än det . Hur kan de sitta och ljuga? Sen började de hitta på fler anledningar till varför lån inte beviljades. Loanstep är hemska.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp