• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

LUMIFY

Evert007

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Juli 2021
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Angående företaget Lumify vädjar till folk här att såga dom totalt på Google Recensioner Finns inte plats här med alla fel med dom har helt sinnesjukt Jag är snart klar med dom En påse hundbajs utanför adressen vore kul
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Angående företaget Lumify vädjar till folk här att såga dom totalt på Google Recensioner Finns inte plats här med alla fel med dom har helt sinnesjukt Jag är snart klar med dom En påse hundbajs utanför adressen vore kul
Kan inte göra annat än att hålla med. Maffia låneföretag typ. Sjukt hur dom kan få hållas. Utnyttja såna som sitter i skitrn och inte tänker klart. Vidriga avgifter sjukt är det.
 

Evert007

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Juli 2021
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
2250 i uppläggningsavgift hade dom i det finstilta hade stora problem med att blockera mig när jag väl gjort det blev jag informerad att du förstår att du inte kan låna här om du är blockerad goddag Yxskaft
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp