- Meddelanden
- 162
- Mottagna reaktioner
- 62
- Poäng
- 197
Vet ej mina förutsättningar är 1,7 nu i blanco. Sista lån taget -25 02 30.Några som är aktiva här fortfarande?
Från senaste lånet när ser KFM att skälig tid har gått?
Vet ej mina förutsättningar är 1,7 nu i blanco. Sista lån taget -25 02 30.Några som är aktiva här fortfarande?
För min egen del var det 1,5 år . När jag fick samtalet ang min ansökan hade 2 år gått .Några som är aktiva här fortfarande?
Går ej att svara på,beror på handläggaren å syfte med lånet,beloppet m.m. finns dom som fått skusan 2 månader färskt lån innan ansökan sen finns det dom som ser som ett färskt lån 1 år innan man släpper å ansöker. Som sagt mkt som spelar in men mest handläggaren.Några som är aktiva här fortfarande?
Senaste lån var från 202306.Några som är aktiva här fortfarande?
Går inte ge ett svar på det. Det beror helt på anledningen till lånet o kanske lite på hur handläggaren tänker i varje enkilt fall.Några som är aktiva här fortfarande?
Nu är det ett tag sen men är rätt säker på att jag hade senaste lånet 2022-11 från Credifi med ett senare uttag och jag fick Inledande 2023-11 (på första ansökan sommaren 2023)Några som är aktiva här fortfarande?
Hur gick det. Du fick inledande skuldsanering tillslut va? Fått beslutad ännu?Vad innebär det att en annan handläggare också ska titta på ansökan?
Ja, jag fick förslag betalplan för två veckor sen! 😃 hoppas jag får beviljad snart!Hur gick det. Du fick inledande skuldsanering tillslut va? Fått beslutad ännu?
Sa dom vad anledningen var till att du fick flera handläggare?
Kanon - då hoppas vi det håller hela vägen!Ja, jag fick förslag betalplan för två veckor sen! 😃 hoppas jag får beviljad snart!

Hur ofta blir det avslag efter förslag till betalplan?Kanon - då hoppas vi det håller hela vägen!![]()