Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
4.
Kredio
- Lån utan UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Brixo Kontokredit
- Swish-utbetalning & Ingen UC
8.
Tomly
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Klaralån
- Lån utan UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lycka fick mig att inse hur skuldsatt & körd jag är.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Friutanfrihet" data-source="post: 489858" data-attributes="member: 14601"><p>Hej, behöver skriva av mig innan jag gör någonting dumt men livet känna meningslöst.</p><p></p><p>Jag är skuldsatt till 860,000 närmare bestämt. Började som spelberoende under ett dåligt förhållande & fortsatte som överlevnadsförsök när jag drog. Ingen vet om detta & alla tror jag har mycket pengar. Har ganska bra lön, men räntan äter upp avbetalningar. Betalar just nu 14,800 varje måndag varav majoriteten är ränta.</p><p></p><p>Jag lämnade den 8 åriga relation där hon mentalt förstörde mig för snart 2 år sedan. Har sen dess hittat den mest underbara partner jag kunnat, hon förgyller mitt liv till en nivå jag inte trodde fanns.</p><p></p><p>Allt gick så fort så att berätta om mina lån hamnade åt sidan, delvis pga rädsla delvis pga att jag tänkte jag hinner. Plötsligt var sä bor vi ihop och hon vill att vi köper hus nästa år (Vi har nu träffats i snart 1 år) men känns som vi känt varandra hela livet.</p><p></p><p>Funderade på att lämna henne & låta henne hitta någon som kan ge henne livet hon förtjänar, men själviskt nog vill jag inte det. Hon kommer från en familj som värdesätter sparande & har själv mycket pengar & bra tänk kring pengar, så hon skulle bli förstörd om jag berättade.</p><p></p><p>Ansökt om skuldsanering men tror den inte kommer gå igenom då jag inte lyckats betala av på lån riktigt. Så är helt stop i vad jag kan göra.</p><p></p><p>Kommer inte kunna köpa något hus med henne. Barn är inte på frågan för hur ska jag kunna försörja dom?</p><p>Vad kan man göra? Känner mig helt värdelös inombords. Livet alla människor förtjänar finns där men går ej att uppnå för gamla idiotiska val.</p><p></p><p>Hjälp. Det har ej slagit mig förens nu, när livet faktiskt kunnat vara underbart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Friutanfrihet, post: 489858, member: 14601"] Hej, behöver skriva av mig innan jag gör någonting dumt men livet känna meningslöst. Jag är skuldsatt till 860,000 närmare bestämt. Började som spelberoende under ett dåligt förhållande & fortsatte som överlevnadsförsök när jag drog. Ingen vet om detta & alla tror jag har mycket pengar. Har ganska bra lön, men räntan äter upp avbetalningar. Betalar just nu 14,800 varje måndag varav majoriteten är ränta. Jag lämnade den 8 åriga relation där hon mentalt förstörde mig för snart 2 år sedan. Har sen dess hittat den mest underbara partner jag kunnat, hon förgyller mitt liv till en nivå jag inte trodde fanns. Allt gick så fort så att berätta om mina lån hamnade åt sidan, delvis pga rädsla delvis pga att jag tänkte jag hinner. Plötsligt var sä bor vi ihop och hon vill att vi köper hus nästa år (Vi har nu träffats i snart 1 år) men känns som vi känt varandra hela livet. Funderade på att lämna henne & låta henne hitta någon som kan ge henne livet hon förtjänar, men själviskt nog vill jag inte det. Hon kommer från en familj som värdesätter sparande & har själv mycket pengar & bra tänk kring pengar, så hon skulle bli förstörd om jag berättade. Ansökt om skuldsanering men tror den inte kommer gå igenom då jag inte lyckats betala av på lån riktigt. Så är helt stop i vad jag kan göra. Kommer inte kunna köpa något hus med henne. Barn är inte på frågan för hur ska jag kunna försörja dom? Vad kan man göra? Känner mig helt värdelös inombords. Livet alla människor förtjänar finns där men går ej att uppnå för gamla idiotiska val. Hjälp. Det har ej slagit mig förens nu, när livet faktiskt kunnat vara underbart. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Lycka fick mig att inse hur skuldsatt & körd jag är.
Topp