Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Måste slå ett slag för Bank Norwegian

Måste slå ett slag för Bank Norwegian. Har legat hopplöst efter med flera betalningar till dom. Utan att jag ens har hört av mig eller bett om något har dom tagit kontakt med mig där dom erbjuder sig att sänka månadsbeloppet (och iofs förlänga lånet). Lånet börjar på nåt sätt om. Utan krav att betala hutlösa siffror för att slippa inkasso osv. Jag kände mest att jag ville dela med mig av detta för det är nog det snyggaste jag varit med om i lånecirkusen. Tummen upp!

Ja dom är himla bra på det sättet! Jag korta av min avbetalningsplan för slippa betala så mycket ränta, lånet var inte heller så stort. Då sa BN att om det blir tufft med den nya högre månadskostnaden så var det bara att byta till längre betalningsplan igen. Man kan byta hur ofta man vill bara man sköter inbetalningarna.

Kul att du fått ett bra bemötande.
Själv sitter man och hoppas att dom går i konkurs. Air shuttle som kostade 300kr per aktie är nere på några kronor.

Har en fruktansvärd ränta som jag var tvungen till att ta. Gav dom 45000 i ren ränta 2019.

BN är det första som åker i september när jag har 0 UC kvar. Kommer aldrig mer flyga med dom. Tar hellre sas om det så kostar 1k extra

Senast ändrad:
Själv sitter man och hoppas att dom går i konkurs. Air shuttle som kostade 300kr per aktie är nere på några kronor.

Har en fruktansvärd ränta som jag var tvungen till att ta. Gav dom 45000 i ren ränta 2019.

BN är det första som åker i september när jag har 0 UC kvar. Kommer aldrig mer flyga med dom. Tar hellre sas om det så kostar 1k extra
Livet ser olika ut. Just detta som jag upplevde, som kom från ingenstans, har jag aldrig varit med om nån annanstans. Att lånet jag har inte var det bästa visste jag ju om från början så har egentligen inte så mycket att säga om deras räntor osv. Mer att bemötandet och erbjudandet i sig är av högsta klass.

En konkurs skulle ju inte påverka ditt lån, du skulle få fortsätta betala till kkboet till någon köpt upp fordran så får du betala den i stället.

Han menade nog inte utifrån den aspekten utan snarare för att han vill dom illa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp