• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Mail från skuldsaneringshandläggare?

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
En jättekonstig sak hände nyss . Jag fick ett mejl från en på skuldsanering. Det stod ” hej xxx jag har börjat handlägga ditt ärende på skuldsanering och kommer ringa dig under dagen ” jag ringer dig under dagen på följande telnummmer…. Men jag har inte ansökt om skuldsanering ??? Än . Jag har haft löneutmätning 2 mån sen hävdes det från K då belopp saknas att utmäta pga familjen barn jag försörjer . Aldrig hört att de självmant påbörjar ej skuldsanering ? Varför skulle de det ? Är ju nåt alla får kämpa för …. ! Låter märkligt .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ister

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
606
Mottagna reaktioner
295
Poäng
447
En jättekonstig sak hände nyss . Jag fick ett mejl från en på skuldsanering. Det stod ” hej xxx jag har börjat handlägga ditt ärende på skuldsanering och kommer ringa dig under dagen ” jag ringer dig under dagen på följande telnummmer…. Men jag har inte ansökt om skuldsanering ??? Än . Jag har haft löneutmätning 2 mån sen hävdes det från K då belopp saknas att utmäta pga familjen barn jag försörjer . Aldrig hört att de självmant påbörjar ej skuldsanering ? Varför skulle de det ? Är ju nåt alla får kämpa för …. ! Låter märkligt .
Har Du inte sökt skuldsanering så är nog detta spam gissar jag. Om möjligen ingen angett din e-post i ansökan...
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Har Du inte sökt skuldsanering så är nog detta spam gissar jag. Om möjligen ingen angett din e-post i ansökan...
Men jag har ringt kronofogden nyss och namn nummer och mejladress på handläggaren som står i mejlet är korrekt och existerar ? Sa se
 

Ister

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
606
Mottagna reaktioner
295
Poäng
447
Men jag har ringt kronofogden nyss och namn nummer och mejladress på handläggaren som står i mejlet är korrekt och existerar ? Sa se
Spännande, men det kan ju stämma i mejlet, men inte säkert samma person ringer dig. Jag skulle vara vaksam.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Verkligen det ska jag vara . Kundtjänst sa att jag kan motringa
 

Frågvos

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
5 Juni 2022
Meddelanden
157
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Låter som de sms jag fick när jag hade ansökt.

Skumt. Berätta gärna vad personen berättade sen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp