Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Maxa köputrymme på Klarna?

Tjena.
Håller på med renovering tillbyggnad och vill göra ett större köp på faktura via Klarna på drygt 100 000. Hur maxar man sitt köputrymme där?

Jag har inte särskilt lång historik med klarna, några småköp som är betalda omedelbart utan uppdelning.
Gjorde ett köp i Juni på 68000, har betalat det innan fakturan förföll. Klarna appen anger: köputrymme litet.
Satte in 200 000 på klarnas sparkonto, fortfarande: köputrymme litet

I övrigt har jag bra UC på 0.3%. Bisnode 0.4%. Dock har jag två stora blancolån på sammanlagt 700 000 + bolån.

Några tips på hur man gör och vilket köputrymme man kan komma upp i? Jag vill inte använda test-funktionen i onödan om den kanske skulle påverka. Någon som testat vad köputrymme "stort" medför?

Tack på förhand.

Ingen kan säga ett dugg med säkerhet när det gäller klarna..
Köpa och betala verkar dom gillar i alla fall

Nu vet jag inte vad för sorts köp du vill göra men man kan handla på Bauhaus och få på faktura, dock osäker på max belopp men det är Resurs som håller i det.

Det är från en specifik web-butik som endast använder Klarna. Tack ändå.

Det är från en specifik web-butik som endast använder Klarna. Tack ändå.
Ok jag förstår! Om det är webbutik så blir det inte lika pinsamt om köpet inte går igenom som i en vanlig butik. För med Klarna vet man aldrig riktigt om det går eller inte. Så det är bara att testa när det är dags att köpa och välja Klarna. Vet man redan innan att det kanske inte kommer gå så blir man inte lika besviken.
Om det inte går så får du kolla runt och se om samma varor finns i nån annan butik som har annat betalsätt för faktura än Klarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp