• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hur mycket underskott för det ska påverka negativt? Kolla igenom Northmill lite snabbt bara nu har betalt 28-30k ränta bara där... sen alla andra piss lån vet jag ej hur mycket. Men gör mig sjukt orolig för att få för högt underskott... min årsinkomst 2020 var 320 och i år 20201 pga pappa eldighet osv har jag bara 302k (annars med bara arbete 340k)
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jävla ångest dag idag. En uc ff borta men inte ett dugg rörde sig betyget neråt. Känns skit med tanke på att för någon vecka sen hoppa det ner 2% av att 2ff blev 6 mån gamla... inte nog med det insett att jag kommer ha svin mycket underskott så
Orolig det ska påverka
Sen med samlingslån.

ibland känns det som att det alltid är nått som ska koma ivägen och tynga ner...

jobba även idag min sista dag så 4 mån föräldraledigt nu = dåligt med pengar också.

ba vänja sig att det alltid är nått många år framöver... fan att ett spelberoende kan sätta slint och paja så mycket under så lång tid framöver....

men en positiv sak iallafall har den 4/2 inte spelat på ett halvår!
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Har man varit dum får man stå sitt kast. Den här skitrn med spel och skulder är
Dock så jävla långvarig och alltid påmind. Alltid något...
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
En sak åt gången. Försök andas. Det som varit har varit. Nu har du lärt dig och kommer inte att göra samma misstag. Din sits är ju inte alls omöjligt eller svår. Ditt underskott är minimal jämfört med min. För 2021 blir det 160k för mig. Och efter att ha kämpat ett år har jag nu 0,2%. Så det kommer att funka för dig med. Inom några få år är du skuldfri. Första stegen har du tagit nu måste du bara fortsätta i samma riktning. En dag och ett steg åt gången.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
En sak åt gången. Försök andas. Det som varit har varit. Nu har du lärt dig och kommer inte att göra samma misstag. Din sits är ju inte alls omöjligt eller svår. Ditt underskott är minimal jämfört med min. För 2021 blir det 160k för mig. Och efter att ha kämpat ett år har jag nu 0,2%. Så det kommer att funka för dig med. Inom några få år är du skuldfri. Första stegen har du tagit nu måste du bara fortsätta i samma riktning. En dag och ett steg åt gången.
:folded::folded:
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
00FB8AAF-1056-4757-B040-02516D5B41E2.png
Som nu hoppat ner till 15.1 misstänker det är för jag har en uc från 4/8-21. Haha
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Måste säga att det är underbart att vara hemma med sitt barn föräldraledig, få se allt man missar annars❤️ Få se han växa upp när han är så liten. Vara hemma 4 mån guld. Trots att det är fullt upp hela tiden inte en Lugn stund med 2 barn:facejoy: och katastrof betalt. Men man ska inte klaga man ska nog va glad att man ens får betalt för att vara hemma med sitt barn.

HAR ÄVEN VARIT SPELFRI 6 MÅN PÅ FREDAG:folded:

OCH DROGFRI ÖVER 2 ÅR:fire:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp