• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
piss dag. Idag känns inget bra....
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nils_B_79

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
11 Januari 2022
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
69
Poäng
197
Dålig morgon från början, sen uc betyget, nu folk som går en på
Nerverna på
Jobbet som tror man är
En jävla robot, och ska ba betjänt åt dom.
Kämpa på! Man har skitdagar, det är inte så konstigt. Ha långsiktiga målet i sikte och håll ut! <3
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
LITE GLADA NYHETER❤️

Känns lite bättre nu då jag loggar in ser jag att det står 21% på mitt betyg men 17.99% på uc sover. Har mejlat dom pratat i telefon med dom alltså www.minuc.se

stämmer det då att min uc sjunkit till 18% från 21% då är det helt galet bra! Då hjälpte det 3% ner på betyget att betala in extra på krediten.

då har mitt betyg gått ner 12% på 2 månader ;) hade i slutet av november 28.7!!!!

Skulle va helt jävla fantastiskt för det försvinner en uc den 28/1 försvann även en för en vecka sen vilket gjorde det sjönk från 23% till 21%...

Så med lite tur kanske jag snart är under 15%!!??????? Vilket innebär då kan jag höja upp samla ett lån och få alla lån jag har på uc samlade. Dom 290 000 jag har kvar på uc. Få ner det till ett lån emd under 10% ränta så länge!

hade varit helt fantastiskt! I augusti hade jag 17-18 lån och skatteskuld. Allt som allt nästan 500k.....
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
När jag väl får ner under 15% och samla . Kommer jag inte göra nått sen fören vinter 2022 eller början av 2023 till alla ff är borta. När dom är det och jag har bra betyg. Då tänkte ja ta möte med min bank Nordea och försöka få ett förmånslån med rak amortering med en ränta på 4-5% sen försöka bli skuldfri inom MAX MAX 8 år. Sätter hög tid så jag ej sätter för mycket press på mig själv. Är 30 år nu vill va skuldfri lite innan 40 iaf...
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Tvungen skriva av mig använder denna tråd för att få ut tankar oxå istället för att ha dom inom mig.....❤️ Hjälper mig även gåTillbaka läsa...

Sen har en tanke slagit mig jag är en beroendemänniska först alkohol unga dagar , sen alkohol droger, sen ba droger stenhårt mycket och missbrukare konstigt man lever, nykter sen 2 år , men dö
Börja jag spela , nu spelfri sen 5 månader men nu känns det som "sitta fixa med lån" och hålla på med det här är det nya. Så tänker vad kommer härnäst? Vad ska jag göra när
Alla lån är fixade? Måste nog hitta nått göra. Har iaf fått hjälp av psyktriatrin nu, och avskriven från beroendekliniken... har adhd men står i kö för utredning av annan diagnos.

hoppas några läser, hoppas det hjälper någon? Någon kanske känner igen sig.

i vilket fall som helst hjälper det mig att skriva av mig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp