Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Visa bilaga 2224
NUSÅ!!! Under fucking 15%!!!! Nu hoppa det ner till 14.2% alltså har mitt betyg gått ner till hälften va det var i slutet av november!!!! Så jävla glad nu :) sjukt att det sjunker när ff blir 6 mån gammal men inte när en försvinner!? Har 2 ff från 16/8 och 17/8!? Varje gång har betyget hoppat ner några dagar innan 6 mån!!!!
Ska du söka via låneförmedlare om ett tag?

Ska du söka via låneförmedlare om ett tag?
Nej det blir i höst när jag har 2 ff bara. Nu ska jag samla det jag har på rocker :) så allt blir ett lån. Sen kommer jag söka via förmedlare i höst när betyget är på topp igen :) har en direkt kontakt på rocker som jag haft kontakt med i ett par månader, som kommer hjälpa mig samla allt nu när betyget är under 15% :folded::fire:

Nej det blir i höst när jag har 2 ff bara. Nu ska jag samla det jag har på rocker :) så allt blir ett lån. Sen kommer jag söka via förmedlare i höst när betyget är på topp igen :) har en direkt kontakt på rocker som jag haft kontakt med i ett par månader, som kommer hjälpa mig samla allt nu när betyget är under 15% :folded::fire:
Kanon men rocker lär väl ta en UC upplysning på dig?

Kanon men rocker lär väl ta en UC upplysning på dig?
Ja men det gör inget :) med den har jag ba 2ff kvar i augusti endå :) alla mina ff försvinner fram till augusti. Förutom den då plus en från november. Jag bryr mig ej om den ucn dom tar nu med tanke på jag får lägre ränta och får 4 lån till ett lån :) samt att en av dom som försvinner är en kredit. Så kommer inte bry mig om betyget sen fram till i höst :) för då har jag alllt på ett lån

Johooo!!! Bra jobbat hoppas nu bara du får hyfsat ränta.

oavsett ränta känns det skönt få allt på ett lån, kommer göra bättre med betyget med :) har ju fortf dåligt betyg så glad bara Av att få samla. Men hoppas på 10% iaf. Sen går det sänka mer framöver vet jag Att han sagt... men tänkte söka sen i höst ett samlingslån på lendo typ. Har då ba 2ff och ett enda synligt lån då, borde va runt 270k då. Lägre än min årsinkomst.

Tror nog betyget är väldigt bra då med :) !?

Hoppas då på att få runt 5-7% ränta kanske :) vet att rocker har prisgaranti oxå, så får jag bättre någonstans

134F562F-BB15-4998-8CE5-794E4A650F64.webp
Hoppa ner ytterligare idag till 13.4% :faceheart: varje gång 3 dagar innan en ff blivit 6 mån gammal har mitt betyg gått ner 0.8-1.0% men aldrig när en ff försvunnit. Mycket lustigt haha..

i mars blir nog alla mina lån på uc samlade till ett känns bra! Räntan skulle bli 10-14% men hoppas på 10% iaf.

men ska ej ha för höga förhoppningar.

sedan i höst lär jag ha toppbetyg och kommer då söka via förmedlare, kommer då bara ha 2 ff samt ett lån :)
Vad skoj för dig grattis !!! Önskar jag också kunde samla mina lån till ett men det känns trögt just nu faktiskt och det känns inte som det händer något och önskar så att jag fick möjlighet att lösa mina krediter i ett samlingslån och vet inte hur länge jag orkar varje månad att kämpa. Önskar jag hade en släkting eller något som kan hjälpa mig men tyvärr är inte fallet. Men jätteskoj för dig lycka till

Vad skoj för dig grattis !!! Önskar jag också kunde samla mina lån till ett men det känns trögt just nu faktiskt och det känns inte som det händer något och önskar så att jag fick möjlighet att lösa mina krediter i ett samlingslån och vet inte hur länge jag orkar varje månad att kämpa. Önskar jag hade en släkting eller något som kan hjälpa mig men tyvärr är inte fallet. Men jätteskoj för dig lycka till
Du har kommit väldigt långt min vän! Glöm inte det! Ge inte upp.

Jag hade liknande tankar förr och allt kändes hopplöst, men rätt vad det var så insåg jag att det går åt rätt håll. Det triggade mig till att fortsätta att tuffa på och jag tog mig i mål. Idag lycklig husägare och ser fram emot sommaren och trädgårdsarbete.
Kämpa på, du kommer också att nå i mål om du inte ger upp.

Hmm.... frågan är om jag ska ringa/skriva till han imorgon för att fixa samlingslånet eftersom nu är
Det nästan 2% under 15%... eller om jag ska vänta till han ringer i början av mars... kanske hoppar ner lite under uppdateringen ? Man vet aldrig. Tänker hoppar den ner mer kanske det är
Bättre få bra ränta....

Hmm.... frågan är om jag ska ringa/skriva till han imorgon för att fixa samlingslånet eftersom nu är
Det nästan 2% under 15%... eller om jag ska vänta till han ringer i början av mars... kanske hoppar ner lite under uppdateringen ? Man vet aldrig. Tänker hoppar den ner mer kanske det är
Bättre få bra ränta....
Tycker du ska vänta om du kan… det kan ju inte bli sämre eller hur? Satsa på bättre UC och ränta 😎

Tycker du ska vänta om du kan… det kan ju inte bli sämre eller hur? Satsa på bättre UC och ränta 😎
Ja han får ringa i mars :) får börja med räntan jag får, sen sänka vart efter. I augusti borde jag ha dunder betyg. Har då ba ett lån alltså de ja samlar nu. Sen 2ff.

Jag hade liknande tankar förr och allt kändes hopplöst, men rätt vad det var så insåg jag att det går åt rätt håll. Det triggade mig till att fortsätta att tuffa på och jag tog mig i mål. Idag lycklig husägare och ser fram emot sommaren och trädgårdsarbete.
Tack så mycket för dina fina ord de värmer

Tusen tack för de fina och värmande orden. Ibland är det jobbigt att kämpa själv

Verkar va nått bugg på min uc? Kolla oavanstående bilder har 12.9 på Kreddy 12.9 på min uc, men på min uc kreditkollen 13.4??? Mitt har inte ens uppdaterars ser Fortf ba typ krediter från December inte från februari hmm...

Verkar va nått bugg på min uc? Kolla oavanstående bilder har 12.9 på Kreddy 12.9 på min uc, men på min uc kreditkollen 13.4??? Mitt har inte ens uppdaterars ser Fortf ba typ krediter från December inte från februari hmm...
Mitt har inte uppdateras heller. Ser inget tex avslut av lån ä.
Allt daterat 31/12 bara

Ska bli så Nice att få Alla mina lån på uc samlade i mars :) ett lån på 285k ungefär sen utanför uc bara Fairlo 28000 och lösa 12000!!!

i augusti 20 lån sammanlagt 440k typ och en skatteskuld på 40 k.

Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....

Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....
Tror du att ni har separerat pga din spelmissbruk?

Livrädd att min sambo vill separera när hon får reda på mitt spelmissbruk och alla skulder. Hoppas flytten går bra för dig!

Det har väl en del till att vissa saker blivit infekterat i förhållandet. Men inte därför.
Okej .
Jag kämpat helt själv i mitt spelmissbruk försöker betala skuld jobbar extra och är aldrig ledig och hoppas kommer blir av med mina skuld 2 år till .
Min man ville inte hjälpa mig när han fick veta om min spelandet .
Ibland tycker ja att var helt dummt för ja sagt om mitt spelmissbruk.
Förhållanden förtroende går inte tillbaka..
Lycka till .

Okej .
Jag kämpat helt själv i mitt spelmissbruk försöker betala skuld jobbar extra och är aldrig ledig och hoppas kommer blir av med mina skuld 2 år till .
Min man ville inte hjälpa mig när han fick veta om min spelandet .
Ibland tycker ja att var helt dummt för ja sagt om mitt spelmissbruk.
Förhållanden förtroende går inte tillbaka..
Lycka till .
Samtidigt är det kanske lite bevis på att förhållandet håller oavsett vad som händer. Även om man inte ställer upp och hjälper kan man stötta och stanna. I nöd och lust sägs det ju när man är gift.

Samtidigt är det kanske lite bevis på att förhållandet håller oavsett vad som händer. Även om man inte ställer upp och hjälper kan man stötta och stanna. I nöd och lust sägs det ju när man är gift.
Exakt du har rätt. Hos mig var inte så .

Har nu pratat angående samlinglån på dom 287000 jag har på uc. Kunde få en ränta mellan 10-12% till att börja med :) är ett par procent lägre en vad jag har plus att alla blir ett lån. Men däremot har jag krediten som är 9.9% men försvinner den misstänker jag uc scoren blir bättre! Dessutom ba ett lån. Även om 10-12% inte är så jättebra, så känns det bra att få med tanke på mitt betyg är 12.9% med 11ff. Dessutom kunde han sänka räntan manuellt om 2 mån. Sen utöve det i augusti har jag ba 2ff och ett stort lån, lär ha topp förutsättningar då för att kaNske samla någon annanstans till 5%! Ska prata med han i slutet på veckan eller nästa vecka! Återkommer

Har nu pratat angående samlinglån på dom 287000 jag har på uc. Kunde få en ränta mellan 10-12% till att börja med :) är ett par procent lägre en vad jag har plus att alla blir ett lån. Men däremot har jag krediten som är 9.9% men försvinner den misstänker jag uc scoren blir bättre! Dessutom ba ett lån. Även om 10-12% inte är så jättebra, så känns det bra att få med tanke på mitt betyg är 12.9% med 11ff. Dessutom kunde han sänka räntan manuellt om 2 mån. Sen utöve det i augusti har jag ba 2ff och ett stort lån, lär ha topp förutsättningar då för att kaNske samla någon annanstans till 5%! Ska prata med han i slutet på veckan eller nästa vecka! Återkommer
Något att fundera på:
1. Om du kan få lån med rak amortering vore det bäst.
2. Planerar du att återbetala lånet hos denna lånegivare, ta då så kort återbetalningstid du klarar av.
3. Om du vill snygga UC för att få bättre ränta sedan, då kommer det att kosta en hel del. Räkna med att räntan du betalar under första året är bortkastade pengar om du flyttar lånet inom 12 månader. Vid annuitetlån amorterar man extremt lite under första perioden.
Lycka till!!

Något att fundera på:
1. Om du kan få lån med rak amortering vore det bäst.
2. Planerar du att återbetala lånet hos denna lånegivare, ta då så kort återbetalningstid du klarar av.
3. Om du vill snygga UC för att få bättre ränta sedan, då kommer det att kosta en hel del. Räkna med att räntan du betalar under första året är bortkastade pengar om du flyttar lånet inom 12 månader. Vid annuitetlån amorterar man extremt lite under första perioden.
Lycka till!!
Tack för tips :) men alla andra lån är utspridda 4 st på annuitet oxå, därför ja samlar här nu. Kommer ju som sagt få ner räntan igen sen. Vet att man ej betalar mycket. Mitt Northmill minskat 7000 kr men betalt 25k ränta på ett år. Så vet, men är tyvärr enda jag kan göra. Får betlaa mer ränta nu som jag har det nu så :)

Tack för tips :) men alla andra lån är utspridda 4 st på annuitet oxå, därför ja samlar här nu. Kommer ju som sagt få ner räntan igen sen. Vet att man ej betalar mycket. Mitt Northmill minskat 7000 kr men betalt 25k ränta på ett år. Så vet, men är tyvärr enda jag kan göra. Får betlaa mer ränta nu som jag har det nu så :)
Så det kostar en hel del oavsetts hur jag gör. Men förstår hur du menar tack! Kommer fixa rak amortering sen framöver :) gått från över 500k i skulder till 320k sen augusti. Så kostar det lite extra får det göra det är glad att jag varken fått inkasso eller kf efter allt skit med lån och spel. Så känns underbart att kunna få allt till ett lån :) har just nu 4 som sagt. Bara norrjmlll 200k kostar 2500 ränta per månad. Sätter ja ihop allt nu här så blir det billigare endå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp