• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ikväll är sista jobb passet för denna vecka 16-01. Känns skönt att jag kunde jobba nu istället för att va pappa ledig. Blir stor skillnad i plånboken haha. Ist för 488 kr efter skatt per dag får jag ungefär 1600 per kväll innan skatt. På köpet sparar jag föräldradagar och kan va med på inskolning osv med vår son. Dock blir det ju lite Styrigt med sömn jag hemma runt 01:30 min sambo går till jobbet 06:00 sen hemma när jag ska gå :facejoy: Men men är ju bara tillfälligt
Hade aldrig jobbat såhär annars tycker det är för lite ob osv för dåligt betalt. Men nu passar det. Känns även skönt att kunna betala av sina lån helt varje månad själv slippa ha hjälp av mina föräldrar. Sen känns det ännu bättre att förmodligen bara maj juni juli och Max augusti jag ska betala till flera lånegivare med äcklig ränta. För i augusti äre samla. Kärlek till er på forumet önskar er en solig fin helg <3:folded:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Nuvarande lån summa allt som allt är just nu 293 072 kr :folded: :fire:
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Tunga tider nu då det kommer bli separation... riktigt jobbigt när man har en son ihop på 1
År... :(
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Tunga tider nu då det kommer bli separation... riktigt jobbigt när man har en son ihop på 1
År... :(
Usch. Svår period.
Ibland blir det bara så. Man förändras i föräldraskapet eller så klarar någon inte längre av att uppbringa energi för att hålla sams.
Lider med dig. Livet slutar aldrig att skicka lite extra utmaningar,
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Tunga tider nu då det kommer bli separation... riktigt jobbigt när man har en son ihop på 1
År... :(
Om känslorna finns kvar så kan det vara värt att gå i familjeterapi, det kan inte skada i a f. Men då vet ni att ni har gjort vad ni kunnat för ert barns skull <3
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp