Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Min resa till ev skuldsanering

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Meddelanden
1 118
Mottagna reaktioner
595
Poäng
597
Hej, idag fick jag äntligen samtal från kronofogden ang min skuldsanering ansökan. Varit långa 10 månader att vänta på detta samtal, samtalet tog 15 min. Sen skulle min handläggare fortsätta kolla min ansökan och beslutet kommer ev början av nästa vecka om det blir inledande eller avslag.

Bifogar en bild på mina skulder om det kan vara intressant. :)
14474.webp

Hej, idag fick jag äntligen samtal från kronofogden ang min skuldsanering ansökan. Varit långa 10 månader att vänta på detta samtal, samtalet tog 15 min. Sen skulle min handläggare fortsätta kolla min ansökan och beslutet kommer ev början av nästa vecka om det blir inledande eller avslag.

Bifogar en bild på mina skulder om det kan vara intressant. :)
Visa bilaga 6137
550k skatteverket? Vinstskatt?

Typ 10 av dina krediter hade du kunnat släcka på nån månad men antar att du prioriterade skatteverket?
Hade inte skatteskuld på den tiden. Alla andra lån jag har kostade 30.000:- i månaden på den tiden. All försäljning gick till att betala månadskostnaderna på lånen ( egentligen bara ränta ) .. för skulderna minskade aldrig.

Du måste hittat något riktigt bra att sälja om du gjorde en vinst på 950k på tradera? Är det något du hade kunnat göra ett AB för?

Lycka till, håller tummarna för ett inledande till början av veckan!

Någon som fått beslut under helgen på Kivra? Eller så är inte handläggaren färdig och beslutet kommer under nästa vecka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp