Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min Upplysning inte uppdaterad??

Brukar logga in mig varje måndag vid 8:30 för att se hur det går med mina skulder hos KF om det blir mindre osv. Dom brukar alltid ha uppdaterat då men inte denna vecka!? Står fortfarande den 27/3 . Är det någon fler som har samma sak. Nån som läst eller hört nåt varför det inte är gjort? Har kollat i ett par år nu och det brukar göras på måndagar.

Brukar logga in mig varje måndag vid 8:30 för att se hur det går med mina skulder hos KF om det blir mindre osv. Dom brukar alltid ha uppdaterat då men inte denna vecka!? Står fortfarande den 27/3 . Är det någon fler som har samma sak. Nån som läst eller hört nåt varför det inte är gjort? Har kollat i ett par år nu och det brukar göras på måndagar.
Samma för mej, inte heller Ratsit är uppdaterat. Däremot har UC uppdaterats som vanligt.

Inget jag märkt av på jobbet.. vet att det är enorma skattekörningar i dagarna som krånglar till det mesta dock.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp