Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mina förutsättningar att få samlingslån

En fråga bara? Har du maxat.krediterna? För har ungefär +-10k lån/krediter som dig men tjänar dubbelt så mkt och har lika många förfrågningar men ändå sämre uc score än dig 10.9 just nu. Får se hur den förbättras då jag ska sänka kreditkorten med 15k i månaden.
Ja, jag har förbrukat alla krediter. Det är lite knepigt med UC. Har inte alls förstått hur det fungerar. Önskar dig lycka till

Ferratum är en väldigt dyrt lån. Då kan du hellre gå till Slantar.nu eller Kontantfinans eller Fairlo, betydligt lägre ränta. Detta med tanke på att du har tidigast ett samlingslån i december.
Har blivit nekad både hos Slantar och Kontantfinans. Finns det några andra sms-lån eller kreditkonto som inte tar UC. Försöker bli av 25.000 kr skuld hos Ferratum så försöker låna med lite lägre ränta.. tack!

Tryggkredit tar bisnode tror jag så om du har dåligt score på bisnode där så kanske det blir svårt
(Många bisnode Förfrågningar kan vara dåligt på bisnode)

Tryggkredit tar bisnode tror jag så om du har dåligt score på bisnode där så kanske det blir svårt
(Många bisnode Förfrågningar kan vara dåligt på bisnode)
Kan man på något sätt kolla upp vilken score man har på bisnode? Jag fått en kopia på förfrågan från Bisnode i min Kivra men där står varken min score eller antalet förfrågningar.

De tar en mini-UC som inte syns för andra förfrågare och den påverkar inte ditt kreditbetyg. Jag använde Betalkoll för att få ner mina synliga krediter och förbättra mitt kreditbetyg avsevärt. Det kan gå att få upp till 50.000 i kredit på Betalkoll. Enda risken är att de plötsligt börjar rapportera in krediten till UC men det har de ännu inte gjort.
Tackar så mycket för tipset! Har ansökt om lån på 50 000 kr på Betallkoll o fått beviljat. Bara mini UC togs, kreditbetyget har inte påverkats. Ska återbetala 25 000 kr till Ferratum och 15 till Credway.. Det känns så mycket bättre nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp