Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Missbrukad kredit

Mycket bra beslut man kan ju faktiskt diska för hand utan problem men tvätta för hand är lite värre:):)
Ja, så tänkte jag också! Vågar inte köpa något mer på avbetalning, känner redan skräcken när avin kommer med förfallodatum och allt och man önskar att man aldrig hade köpt ngt på avbetalning!

Jag har lite svårt att förstå varför det här skulle vara helt och hållet ditt fel. Varför är det bara du som sitter med räkningarna?

Jag har lite svårt att förstå varför det här skulle vara helt och hållet ditt fel. Varför är det bara du som sitter med räkningarna?
Det har bara blivit så och det spelar inte så stor roll för i grund och botten är det mitt fel att vi har för lite pengar eftersom jag sa upp mig från en fast och trygg anställning för att starta eget och det hände något hemskt tråkigt 2011 som gjorde att ekonomin blev lidande.

Förvinner man misbrukad kredit på UC? som jag vet betalninganmärkningar förvinner 3 år?
eller finns det möjlighet att ta ett lån /ansöka senare i fler år på Bank norwegian.. Jag mår bättre nu efter jag lämnade allt mina skit lån till KF och vill ansöka skuldsanering snart..

Det har bara blivit så och det spelar inte så stor roll för i grund och botten är det mitt fel att vi har för lite pengar eftersom jag sa upp mig från en fast och trygg anställning för att starta eget och det hände något hemskt tråkigt 2011 som gjorde att ekonomin blev lidande.

Nå, det är inte min sak att rota i, och det menade jag inte heller att göra, men jag fick intrycket att du tar på dig för stor del av skulden/bördan. Jag sitter själv och har hand om allt som rör min och min sambos ekonomi, men när pengarna inte räckte till var vi två om det, det var aldrig någons fel (och då har även min sambo ett äventyr med enskild firma som slutade illa - och något hemskt som hände 2009 vilket fick ekonomin att bli lidande).

Förvinner man misbrukad kredit på UC? som jag vet betalninganmärkningar förvinner 3 år?
eller finns det möjlighet att ta ett lån /ansöka senare i fler år på Bank norwegian.. Jag mår bättre nu efter jag lämnade allt mina skit lån till KF och vill ansöka skuldsanering snart..
Anmärkning om missbrukad kredit finns och syns på din uc i 3 år, tyvärr

Nå, det är inte min sak att rota i, och det menade jag inte heller att göra, men jag fick intrycket att du tar på dig för stor del av skulden/bördan. Jag sitter själv och har hand om allt som rör min och min sambos ekonomi, men när pengarna inte räckte till var vi två om det, det var aldrig någons fel (och då har även min sambo ett äventyr med enskild firma som slutade illa - och något hemskt som hände 2009 vilket fick ekonomin att bli lidande).
Låter skönt att vara två om när pengarna inte räcker, ja jag tar på mig en stor del av bördan men det är egentligen hela familjen som är med och betalar, alla på sitt sätt. Det är det som känns mest jobbigt för mig och jag kan inte se det på annat sätt än att det är jag som har "ställt till det".
Jag tolkade inte din fråga som att du rotar i, tvärtom tyckte det var omtänksamt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp