Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Misskött kredit vid inkasso

Jag har försökt att hitta svar i andra trådar men har antingen inte lyckats eller så är svaren lite äldre och situationen kanske kan ha förändrats sedan dess. Är oerhört tacksam ifall någon kan svara på vilka av dessa som ger misskött kredit när det hamnar hos inkasso. Tack på förhand!
Daypay
Loanstep
GF Money
Flexlimit
Brixo(Merax, Kontantfinans, Flexkontot)

Jag har försökt att hitta svar i andra trådar men har antingen inte lyckats eller så är svaren lite äldre och situationen kanske kan ha förändrats sedan dess. Är oerhört tacksam ifall någon kan svara på vilka av dessa som ger misskött kredit när det hamnar hos inkasso. Tack på förhand!
Daypay
Loanstep
GF Money
Flexlimit
Inte det fyra första iallafall.
Så var det FÖRR så lovar inte att det inte ändrats

Daypay
Loanstep
GF Money
Flexlimit
Jag hade Brixo då det begav sej o jag fick släppa allt. De gav misskött kredit men det är nu typ 7 år sen så vet inte om det ändrats.

fick nu brev från BFM som är deras egna inkasso. Det är första månaden. Skickar dom till KFM
Eller dröjer det? Det gäller Merax och kontokrediten

Jag fick först en avbetalningsplan hos bfm och sen helt plötsligt skickades allt över till sileo. Allt tog mer än 6 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp