• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Moank 250,000kr erbjudande

hatarallt

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej,

Lång historia kort, en anhörig ställer upp för mig genom att ta ett lån via Moank på 250,000kr för att hjälpa mig att samla mina lån. Har någon erfarenhet ifrån dessa?

lån: 250,000kr
15år
6,37%
1736kr/månaden
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
819
Mottagna reaktioner
303
Poäng
497
Hej,

Lång historia kort, en anhörig ställer upp för mig genom att ta ett lån via Moank på 250,000kr för att hjälpa mig att samla mina lån. Har någon erfarenhet ifrån dessa?

lån: 250,000kr
15år
6,37%
1736kr/månaden
Ställer vansinnigt egendomliga frågor under handläggning. Utöver det hyfsat smidiga.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 270
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Sjysst ränta ändå.
 

Mrexcuse

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
28 Oktober 2019
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
25
Poäng
92
Fick lån av dem nyligen. Väldigt bra erfarenhet och upplevelse. Dem ställde många frågor ja men det rörde mig inte i ryggen då jag är öppen och djup, vilket dem även tackade och gav mig komplimanger för efteråt. Dem sa tom. Först att dem ”eventuellt kanske” inte kan bevilja hela beloppet men nästa dag fick jag skuldbrevet där allt var beviljat
 

hatarallt

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fick lån av dem nyligen. Väldigt bra erfarenhet och upplevelse. Dem ställde många frågor ja men det rörde mig inte i ryggen då jag är öppen och djup, vilket dem även tackade och gav mig komplimanger för efteråt. Dem sa tom. Först att dem ”eventuellt kanske” inte kan bevilja hela beloppet men nästa dag fick jag skuldbrevet där allt var beviljat
Tack för att du delar med dig! Min anhöriga undrar ifall hen borde berätta att syftet med lånet är att hjälpa mig att samla mina andra lån. Eller tror du att det kommer att försämra hens möjlighet till att få hela beloppet?
 

Mrexcuse

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
28 Oktober 2019
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
25
Poäng
92
Tack för att du delar med dig! Min anhöriga undrar ifall hen borde berätta att syftet med lånet är att hjälpa mig att samla mina andra lån. Eller tror du att det kommer att försämra hens möjlighet till att få hela beloppet?
Helt ärligt talat så vågar jag inte säga bu eller bä för er situation är annorlunda gentemot min och er ekonomiska situation. Bara var ärlig och öppen och säg som det är liksom. Tror dem märker om man talar ”osanning” eller vad man ska säga. Min erfarenhet skiljer sig från andras.
 

hatarallt

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Helt ärligt talat så vågar jag inte säga bu eller bä för er situation är annorlunda gentemot min och er ekonomiska situation. Bara var ärlig och öppen och säg som det är liksom. Tror dem märker om man talar ”osanning” eller vad man ska säga. Min erfarenhet skiljer sig från andras.
Vi kommer att ta ditt råd, vi kommer att vara ärliga. Stort tack! <3
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp