• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Mobil & abonnemang trots gammalt utmätningsförsök

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
Hej

Är i behov av ny telefon och ser just nu många bra erbjudanden. Men det verkar inte vara någon som går med på att man köper mobil på avbetalning (med abonnemang) när man har gammalt utmätningsförsök (över två år gammalt) Ingaa andra anmärkningar eller skulder finns. Vet ni någon operatör som accepterar det ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

nedson 911

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
17 Augusti 2022
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
5
Poäng
27
Hej

Är i behov av ny telefon och ser just nu många bra erbjudanden. Men det verkar inte vara någon som går med på att man köper mobil på avbetalning (med abonnemang) när man har gammalt utmätningsförsök (över två år gammalt) Ingaa andra anmärkningar eller skulder finns. Vet ni någon operatör som accepterar det ?
Har du provat Comviq,beställa på nätet?
 

Agge91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
28 December 2021
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Yes. De nekar. Säger att de inte accepterar utmätningsförsök.
Tjena!
jag fick på Tele2 med utmätningaförsök & 3 övriga anmärkningar. Visserligen hade jag bara ett år kvar men gick hur bra som helst. Enkelt via hemsidan. :)
 

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
Tjena!
jag fick på Tele2 med utmätningaförsök & 3 övriga anmärkningar. Visserligen hade jag bara ett år kvar men gick hur bra som helst. Enkelt via hemsidan. :)
Var det längesen eller nyligen?

Var du kund där sen innan, hade du ett abonnemang som du förnyade där eller täckande du ett helt nytt? Med telefon eller utan?
 

Agge91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
28 December 2021
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Var det längesen eller nyligen?

Var du kund där sen innan, hade du ett abonnemang som du förnyade där eller täckande du ett helt nytt? Med telefon eller utan?
Var inte kund där innan, tog abonnemang med telefon. Inga problem!
 

Skattlös

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
18 Oktober 2021
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
Jag fick både telefon och abonnemang hos Hallon, säkert fyra-fem år sen dock. Man tog inte ens nån upplysning.
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Telia och Halebop. Tog en telefon med abonnemang för 1 månad sen, har 8 anmärkningar varav 1 med utmätning. Inget skuldsaldo sen i Oktober
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp