• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Mobilabonnemang upplysning

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
någon som kan bekräfta att Telia tar Creditsafe även vid mobilköp?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
302
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Någon som vet sida som använder creditsafe?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 303
Mottagna reaktioner
13 405
Poäng
8 917
Alltså jag förstår inte.

Gick till Tele2 butiken nu. Frågade om jag kunde ta en mobiltelefon (199 kr i månaden) och ett abonnemang.

...att ta abonnemanget gick superbra men absolut inte telefonen. Jag har typ inga synliga lån på Bisnode. Jag har bra inkomst och jag har inga anmärkningar.

Vad är grejen, måste man ha 7+ i betyg hos Bisnode för att få ta en mobiltelefon hos Tele2 eller vadå? Inga obetalda skulder hos dom heller.
 

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
Jag fattar inte heller.. så jävla lökigt..
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 342
Mottagna reaktioner
12 810
Poäng
9 787
Alltså jag förstår inte.

Gick till Tele2 butiken nu. Frågade om jag kunde ta en mobiltelefon (199 kr i månaden) och ett abonnemang.

...att ta abonnemanget gick superbra men absolut inte telefonen. Jag har typ inga synliga lån på Bisnode. Jag har bra inkomst och jag har inga anmärkningar.

Vad är grejen, måste man ha 7+ i betyg hos Bisnode för att få ta en mobiltelefon hos Tele2 eller vadå? Inga obetalda skulder hos dom heller.
Inget misskött tidigare heller?
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 267
Mottagna reaktioner
408
Poäng
557
Alltså jag förstår inte.

Gick till Tele2 butiken nu. Frågade om jag kunde ta en mobiltelefon (199 kr i månaden) och ett abonnemang.

...att ta abonnemanget gick superbra men absolut inte telefonen. Jag har typ inga synliga lån på Bisnode. Jag har bra inkomst och jag har inga anmärkningar.

Vad är grejen, måste man ha 7+ i betyg hos Bisnode för att få ta en mobiltelefon hos Tele2 eller vadå? Inga obetalda skulder hos dom heller.
Ta och beställ telefon och abbonemang på Comviq.se fick med 1 i betyg för 4 månaders sen utan problem. Comviq kör ju Tele2.s nät
 

Hoppet lever!

Viktig medlem
Poäng: 136
Blev medlem
18 Februari 2022
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
30
Poäng
136
Ta och beställ telefon och abbonemang på Comviq.se fick med 1 i betyg för 4 månaders sen utan problem. Comviq kör ju Tele2.s
Ta och beställ telefon och abbonemang på Comviq.se fick med 1 i betyg för 4 månaders sen utan problem. Comviq kör ju Tele2.s nät
Comviq ägs av tele2 så får han inget hos tele2 så får han inget hos comviq heller tyvärr.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp