Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mobilabonnemang utan taxerad inkomst

Hej!
Jag undrar om någon vet hur man kan gå tillväga om man behöver ny telefon omgående men inte har taxerad inkomst för 2020? Har jobbat 2021 och inkomsten uppdateras väl om några månader behöver dock en ny telefon nu. Nån som lyckats få ut en telefon och hur gjorde ni?
Notera att jag redan har abonnemang hos en operatör men blir nekad att köpa mobil.

Tacksam för svar

Jag har Tele2 och de kollar inkomst. Ett alternativ är om du inte får napp nånstans att köpa begagnat.

Ja precis, tänkte mer om det fanns nåt bolag som ex accepterar lönespec eller liknande.
Ett annat alternativ är om du har sambo med taxerad inkomst, så kan din sambo köpa telefonen och fakturan på delbetalningen kommer i sambons namn men själva abonnemanget kan du ha i ditt namn.

Jag fick köpt via comviq för två år sen. Har 0 i inkomst i Sverige (jobbar i Norge). Ringde dem och då var det upp till ett visst belopp som gick bra utan taxerad inkomst. Så jag fick telefon+abonnemang :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp