Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Mobilbetalningar

Hej, vet någon om någon annan sida än dundle som tar emot mobilbetalningar från svenska nummer? för payment cards som paysafecard osv? tackar

Är inte det dubbla belopp man betalar tillbaks i princip via Dundle?

Är inte det dubbla belopp man betalar tillbaks i princip via Dundle?

Finns några olika betalningsalternativ, uppskattningsvis handlar det om 50-100 % i kostnad. Så absolut, upp till dubbla kostnaden, som landar på nästa mobilräkning.

Jag har tidigare kört detta när jag varit desperat på cash, men det är inget bra på sikt, man hamnar bara djupare och djupare i den onda spiralen.

Finns några olika betalningsalternativ, uppskattningsvis handlar det om 50-100 % i kostnad. Så absolut, upp till dubbla kostnaden, som landar på nästa mobilräkning.

Jag har tidigare kört detta när jag varit desperat på cash, men det är inget bra på sikt, man hamnar bara djupare och djupare i den onda spiralen.
Precis vill inte döma någon i en desperat sits men fasiken betala upp till dubbla nej tack..

Funkar inte dundle längre ? Layouten när man beställer via dundle ser annorlunda ut . Står att beloppsgränsen är nådd trots att det är ny månad ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp