O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Hej. När man ansöker om betalplan hos intrum så kan man fylla i månadsbelopp och vilket startdatum man vill ha. Får ni det datum ni önskat? Det får aldrig jag nämligen...
Får heller aldrig det datum jag vill hos Intrum har ett Pengos lån där som jag vile betala på den 30:e men de sade att de måste ha betalt senast den 21:a varje månad och det var bara att finna sig i.
Får heller aldrig det datum jag vill hos Intrum har ett Pengos lån där som jag vile betala på den 30:e men de sade att de måste ha betalt senast den 21:a varje månad och det var bara att finna sig i.
Jag förstår det inte heller om det finns alternativ att välja på varför får man inte då det datum man kryssat i. Då är det ju bättre att de bara har ett datum så vet man det.
Jo, men nu var det betalningsdatum det handlade om. Är ju en viss skillnad om du ansökt om bet.datum 25 och de vill ha in delbetalning den 10.Alla lånebolag har egna riktlinjer som inkassobolagen tar hänsyn till när en avbetalning behöver upprättas. Vissa går med på en avbetalningsplan över 12 månader, vissa under endast 3 månader....