Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nästa månad försvinner 16 uc förfrågningar. Kommer de påverka uc betyget nå?:/

Nästa månad kommer 16 uc för förfrågningar försvinna och jag kommer ha 4 st kvar. Tyvärr har jag dragit på mig 3 nya betalnings anmärkningar..har nu 5.

Kommer uc betyget ens bli nå bättre när dess 16 uc för förfrågningar försvinner? :/

Nästa månad kommer 16 uc för förfrågningar försvinna och jag kommer ha 4 st kvar. Tyvärr har jag dragit på mig 3 nya betalnings anmärkningar..har nu 5.

Kommer uc betyget ens bli nå bättre när dess 16 uc för förfrågningar försvinner? :/
Svårt att säga med så färska anmärkningar.

Vad spelar det egentligen för roll, med 5 anmärkningar kommer du inte få några lån ändå. Inte kommande året.
Så tills dina anmärkningar försvunnit spelar det i princip ingen roll om du har 99% risk UC eller 15% du är fast ändå.
Jag talar ur egen erfarenhet som har 1 anmärkning kvar, suttit i träsket 5 år och har absolut inte spelat någon roll, tyvärr.

Kontentan är nog att man inte har en större anledning att följa förfrågningarna om man har anmärkning som försvinner om mer än 1 år, när anmärkningarna då har försvunnit så kommer man också ha 0 förfrågningar om man inte gör nya ansökningar.

Senast ändrad:
Undrade mest :( nej jag kommer inte söka nå nya lån utan betala av det jag har. Drömmen vore om man fick ett samlings lån så man fick betala bort allt skit :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp