Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon inom tandvården?

hej har bara en fråga, om någon vet eller jobbar inom tandvården:)
drog ut en visdomstand i torsdags. ( nere te vänster om de spelar nån roll)
nu känns de som tandvärk i andra tänder. är det normalt eller har jag åkt på oturen att fått hål i en tand samma dag jag drog ut visdomstanden?

nu känns de som tandvärk i andra tänder. är det normalt eller har jag åkt på oturen att fått hål i en tand samma dag jag drog ut visdomstanden?
Jobbar inte inom tandvården men har dragit ut 4 visdomständer. Fick också ont efteråt, det kändes som tandvärk men gick över med smärtstillande.
När du skriver att du fick tandvärk ”nu” menar du att det kändes bra i fredags men dagen efter fick du (ny) tandvärk?

Är en tandhygienist själv, vet att det är fullt normalt! Kommer att gå över snart :)

Jobbar inte inom tandvården men har dragit ut 4 visdomständer. Fick också ont efteråt, det kändes som tandvärk men gick över med smärtstillande.
När du skriver att du fick tandvärk ”nu” menar du att det kändes bra i fredags men dagen efter fick du (ny) tandvärk?
Formulera mig nog fel igår hehe. Har känts som tandvärk ända sen i torsdags kväll:) men eftersom du också hade som tandvärk så gissar jag på att det är normalt:)

Formulera mig nog fel igår hehe. Har känts som tandvärk ända sen i torsdags kväll:) men eftersom du också hade som tandvärk så gissar jag på att det är normalt:)
Helt normalt och kommer hålla i ett par dagar, så var det för mig i a f

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp