1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som blev beviljad ett samlingslån på 600 000kr
Hej, Jag behöver få lite råd från forumet. Från perioden maj -> augusti har jag totalt 5 förfrågningar på UC och tagit lån och har total skuld på 510 000kr. Jag har även en föfrågan från 2020-01-06 vilket gör att jag hittills iår har 6st förfrågningar. Ser ut såhär totalt i förfrågningar...
www.xn--lnforum-exa.se
Jag upplever att 600 000 är väldigt svårt att få om man inte tjänar uppåt miljonen eller har en medlåntagare, då går det kanske.
Men två lån på 350 000 borde inte vara någon omöjlighet.
Fråga åt en vän. Har ca 630000 i lån och krediter. 3 ff. 363000kr i inkomst per år. 27000 i underskott. Ca 17 lån/kreditgivare. Går det att få ett samlingslån? Och isf var ska man söka för att ha bäst chans?? Tacksam för svar..
www.xn--lnforum-exa.se
Samlingslån utan medsökande om 600 000 kr är svårt. Oftast är det maxtak på just totalt 600.000 hos dom flesta låneförmedlare och då tillsammans med medsökande som då har inkomst. Har du någon du kan söka tillsammans med? Dessutom dubbelt-belånad kontra personens inkomst.