Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Någon som fått samlingslån med mindre bra UC-score?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="potterhead08" data-source="post: 251087" data-attributes="member: 6084"><p>Hej! </p><p></p><p>jag är desperat nu. Försökt vänta flera månader, men nu har jag panik. Jag har gjort ändringar i min deklaration, så min inkomst uppdateras inte förrän juni. </p><p></p><p>jag hade tänkt ansöka om samlingslån á dryga 400tkr för att samla ALLT. </p><p></p><p>jag har 9ff (alla förutom en är över sex månader i början av maj)</p><p>12,6%</p><p>Inga anmärkningar</p><p>Bolån 3.2’’ </p><p>Blanco 296000</p><p>Två krediter på cirka 33tkr </p><p>Inkomst 2019 62tkr (här är väl en stor del till att mitt betyg är skit)</p><p>Ny inkomst som uppdateras i juni 417tkr</p><p></p><p>Är det någon som kunnat samla på dessa förutsättningar eller sämre? Jag funderar på att höra av mig till bankerna direkt, eftersom jag tror att de flesta ger avslag via förmedlare. </p><p></p><p>vad tror ni? Jag vet såklart att de flesta kommer säga att jag ska vänta. Men jag betalar cirka 18tkr på mitt bolån eftersom jag fick ta omstartslån via <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/44" target="_blank">Marginalen</a>, samt 10tkr i övriga krediter (blanco, de krediter som syns på uc samt annat). Jag har i princip minus kvar på kontot när allt är betalt. Så allt som sänker mina krediter från 10tkr skulle ge mig ett andningshål.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="potterhead08, post: 251087, member: 6084"] Hej! jag är desperat nu. Försökt vänta flera månader, men nu har jag panik. Jag har gjort ändringar i min deklaration, så min inkomst uppdateras inte förrän juni. jag hade tänkt ansöka om samlingslån á dryga 400tkr för att samla ALLT. jag har 9ff (alla förutom en är över sex månader i början av maj) 12,6% Inga anmärkningar Bolån 3.2’’ Blanco 296000 Två krediter på cirka 33tkr Inkomst 2019 62tkr (här är väl en stor del till att mitt betyg är skit) Ny inkomst som uppdateras i juni 417tkr Är det någon som kunnat samla på dessa förutsättningar eller sämre? Jag funderar på att höra av mig till bankerna direkt, eftersom jag tror att de flesta ger avslag via förmedlare. vad tror ni? Jag vet såklart att de flesta kommer säga att jag ska vänta. Men jag betalar cirka 18tkr på mitt bolån eftersom jag fick ta omstartslån via [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/44"]Marginalen[/URL], samt 10tkr i övriga krediter (blanco, de krediter som syns på uc samt annat). Jag har i princip minus kvar på kontot när allt är betalt. Så allt som sänker mina krediter från 10tkr skulle ge mig ett andningshål. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Någon som fått samlingslån med mindre bra UC-score?
Topp