Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som fått sitt elstöd för 2026?

Själv fick jag i kivra igår om elstöd och att jag skulle få in 288 inom 2 veckor.
Blev positivt överraskad då de redan landat på kontot :D

Jag bor i Uppsalatrakten och har inte fått nåt besked än… väntar med spänning :)

Eon är långsamma... Dem meddelade mig att dem har tom den 9/6 på sig att anmäla... varför vara snabbare än vad man behöver liksom...

Eon är långsamma... Dem meddelade mig att dem har tom den 9/6 på sig att anmäla... varför vara snabbare än vad man behöver liksom...
Aha då vet man det suck, fått besked i Kivra för fritidshuset och det är inte Eon.

Jag fick elstöd för fel hus, började fundera när jag bara fick tillbaka 34 kr och elräkningarna låg på 4-5000kr . Anläggningsid var fel :)

Fick pengarna igår

Samma här, men jag har inget elavtal, inte haft på många år :facejoy:.
Jag undrar hur registret ser ut där alla som har ett elavtal finns med, och hur uppdaterat det är. Jag fick elstöd för ett avtal jag avslutade 2017, när jag sålde huset. Jag ringde tidigare i veckan till energibolaget och försäkrade mig om att jag inte fanns med som ägare till något abonnemang, och det gjorde jag inte…men elstödet föll ut.
Har inte fått klarhet i huruvida jag skall gå till väga för att återbetala stödet, för jag skall ju inte ha det :facejoy:. Dock är det bara några 100-lappar i mitt fall…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp