Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som har Rocker premium? Svåra?

V.I.P
Poäng: 227
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
82
Poäng
227
Någon som har Rocker premium och kredit? Var det svårt att få?

Jag har rocker krediten, men det var ett tag sedan jag fick den.

ok

men första gången man söker rocket premium gissar jag det är 5000kr? Är dom hårda?
Ja precis, jag fick 5000kr, sen 10.000 och därefter 30.000kr.
Kommer inte riktigt ihåg, men de tog bisnode då, nu tror ja de tar UC.

Jag har rocker extra på 5000 kr sedan ganska långt tillbaka men inget ”rocker paket” då verkar det inte gå att öka sin kredit ? Måste man skaffa det först ?

Någon av er som vet hur lång tid det tar för uttag till annan bank. Gjorde uttaget igår men fortfarande finns inga pengar på kontot. Tacksam för svar då det är bråttom för mig att få in pengarna.

Någon av er som vet hur lång tid det tar för uttag till annan bank. Gjorde uttaget igår men fortfarande finns inga pengar på kontot. Tacksam för svar då det är bråttom för mig att få in pengarna.
Är garanterat olika från bank till bank men borde ta max 2-3 dagar så får bara ha tålamod

vad hade du i uc?

Bilagor

• IMG_8853.webp
    IMG_8853.webp
    50.4 KB · Visningar: 211
Är det någon som har problem med Rocker-appen? Den fungerar inte för mig.

En fråga. Jag fick beviljat 5000 med Rocker Premium. Kan inte föra över direkt till bankkontot. Varför vet jag inte?

Är det någon som upplevt liknande?
Vill annars försöka föra över till kortet och sen genom kortet överföra till bankkontot. Men det blir väl samma sak kanske…?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp