• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Någon som tagit bolån hos Handelsbanken? Vad kollar de?

robbanrobban

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
31 Januari 2024
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad EXAKT Handelsbanken tittar på när man ska dit och prata Bolån! Kollar kontoutdrag på min tidigare bank? Har rätt mycket swish ut och in och även använt Revolut massor för att plocka ut kontanter, kan de om kontoutdrag ifrån Swedbank och Revolut? Vad gjorde de när du sökte? Alla svar är välkomna!!

Tack på förhand!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 535
Mottagna reaktioner
12 910
Poäng
9 787
Dom kan inte få kontoutdragen från Swedbank, dom måste du lämna över i så fall.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 371
Mottagna reaktioner
13 449
Poäng
8 917
Sen tror jag ingen här vet vad exakt Handelsbanken kollar såvida det inte finns en bolånehandläggare ifrån banken ifråga här.
 

robbanrobban

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
31 Januari 2024
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Dom kan inte få kontoutdragen från Swedbank, dom måste du lämna över i så fall.
För de tog UC och sa att de inte ska vara några problem, men är orolig ifall dom ber mig om ett kontoutdrag från tidigare bank då jag ska byta bank till handelsbanken
 

zcripter

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
22 November 2022
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
102
Poäng
297
Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad EXAKT Handelsbanken tittar på när man ska dit och prata Bolån! Kollar kontoutdrag på min tidigare bank? Har rätt mycket swish ut och in och även använt Revolut massor för att plocka ut kontanter, kan de om kontoutdrag ifrån Swedbank och Revolut? Vad gjorde de när du sökte? Alla svar är välkomna!!

Tack på förhand!!
När jag tog bolån där sommaren 2022 gjordes bara en sedvanlig kreditupplysning.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp