• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Hej alla! Som ni med lån vet går allt i livet bra och dåligt om vartannat och bakslagen duggar tätt men också ljusglimtar av hopp.
Jag tänkte starta en tråd där vi kan dela med oss av något bra vi gjort eller något bra som hänt oss, för att finna glädje i varandras framgång sakta mot en mindre oroande framtid.
Vi måste våga se ljuset i horisonten.
Ofta kan man bli lite fastfrusen eller deppad när många problem hägrar men jag tänker att vi kan fokusera mer på det som går bra så att vi kan påminnas om att bra saker står runt hörnet för den som väntar. Så ös på!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Jag kan börja med dagens framgångar: Jag lyckades sälja något och fick in pengar direkt, skickade in en uppsats, postade cirka 20 saker, lade upp 24 saker till försäljning, fick 13.000 i lån. Med dessa pengar som kom idag kunde vi betala en massa viktiga saker som var brådskande.
Har betalat 6 av mina egna räkningar och tror att 12-14 kan vara borta innan veckans slut. :D
 

Paula

Aktiv medlem
Poäng: 197
Blev medlem
25 April 2019
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
78
Poäng
197
Jag har precis betalat mina mina räkningaroch har den här månaden kommit under 30.000 sträcket i lån. Som mest hade jag närmare 100.000- inte mycket om man jämför med andra här på furumet, jag vet. Men mycket för en student och jag är väldigt stolt över mig själv. 10.000 måste bort, sen har jag långa avbetalningsplaner med låga tentor på resterande 20 och kan äntligen börja leva mitt liv igen. Tacksam och lycklig och riktigt imonerad av mig själv. Som det har pusslats.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Jag har precis betalat mina mina räkningaroch har den här månaden kommit under 30.000 sträcket i lån. Som mest hade jag närmare 100.000- inte mycket om man jämför med andra här på furumet, jag vet. Men mycket för en student och jag är väldigt stolt över mig själv. 10.000 måste bort, sen har jag långa avbetalningsplaner med låga tentor på resterande 20 och kan äntligen börja leva mitt liv igen. Tacksam och lycklig och riktigt imonerad av mig själv. Som det har pusslats.

Shit, vad avis jag blir. Om jag och mannen hade haft 30 var hade jag jublat. Det är bra att bli avis så man jobbar hårdare. :cool::) Grattis.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Jag har lagt ett sexpack Brooklyn på kylning för att kunna hjälpa Djurgår'n att ta hem matchen i kväll.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Behövs nog snarare ett helrör om ni ska ha chans i Scandinavium :D

Jo, alltid svårt att slå ett lag som har domarna i ryggen. ;)

Men blir det seger i dag och chans att avgöra hemma, ja då åker nog helröret också fram. :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp