Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämför 30 kreditgivare
4. Klara lån - Jämför 20 lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Några frågor angående autogiro

Lifeisbeutiful72

Viktig medlem
Poäng: 52
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Det mest logiska borde vara som du säger. Om dom inte kan dra pengar, så skickar dom en faktura. Om man inte godkänner autogiro mer, så borde dom inte kunna dr

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 747
Moderator
Årets mest kunniga
Meddelanden
14 523
Mottagna reaktioner
6 685
Poäng
4 747
Men lägger dom upp nytt medgivande så kan dom dra ändå, oavsett om dom får det eller ej.

Det är märkligt att inte ljusskygga typer använde Autogiro för att rensa folks konton..

Lifeisbeutiful72

Viktig medlem
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Nu har jag öppnat ett konto på seb online. Enklare vardag. Jag ska meddela alla som behöver veta mitt nya kontonummer, och sen avsluta nordeakontot. Är jag ute och cyklar? Jag har både medlemslån, och kredit på mitt kort där. Men eftersom jag kommer släppa mina andra skulder, så vill jag släppa dom med.

Lifeisbeutiful72

Viktig medlem
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Fy vad dåligt jag mår nu pga att jag ställt till mitt liv såhär. Jag har läst så mycket på detta forum senaste tiden. Jag väntar på alla inkassobrev som kommer komma, sen kronofogden. Jag har skulder på över 800000! Nu i slutet tog jag nya lån för att kunna betala lånen. Helt sjukt!!! Har jag gjort rätt som valt att studera nu? Tankarna snurrar. Jag hade inte så många val just nu. Antingen studera och få en utbildning, eller arbeta som timanställd till hösten. Om jag studerar så kommer jag inte kunna betala nånting på ett par år. Om jag inte hittar ett extrajobb då. Men just nu orkar jag inte. Mår så dåligt.har precis avslutat min semester. Det blir nog bra att jobba några veckor så man får annat att tänka på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp