Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nanoflex/nanokredit dåligt bemötande

Jag förstår precis vad du menar även om man plötsligt inte inte anses vara kreditvärdig för att låna av Nano trots att man alltid varit det tidigare så ska man ändå bli bemött med respekt av deras kundtjänst och inte bli behandlad som en mindervärdig person när man undrar varför, om man vet med sig att inget har förändrats i en ekonomi. Om de nu har en verksamhet där de lånar ut till personer som dig och mig som sköter återbetalningarna som man ska efter 30-90 dagar vem ska de då låna ut till?
Exakt! Man känner sig liksom mindre värd när de gör så. Å som du säger, vem ska de då låna till

Hej, hur snabba är nano på utbetalningen? Fick sms att pengarna kommer senast kl. 17 imorgon men finns det chans att de kommer på fm? Beror det på bank?
Någon som kommer ihåg när era pengar kom in ? :)

Hann inte få svar igår innan jag fick besked själv och tänkte därför delge ifall någon annan har samma fundering. Jag sökte efter 17 igår och imorse 8.30 hade jag pengarna på swedbankkonto. Kollade iaf då för första gången. Så det gick snabbt.

Uuups såg nu precis att jag missat en faktura från nanoflex..en vecka sen.
Hjälp

Hur kommer påminnelse är det via e-post eller brev?
Är det kört att låna igen sen?

Nån som vet?

Hej jag ringde avida som sade att de inte skickar ut påminnelsen ännu vilket såklart lyfte en stor sten, nu har jag betalt in i helgen men det dras ju inte förrän imorgon.

Så jag har ju kvar själva nanoflex som jag inte vet hur de gör? Hann inte ringa dem i fredags. På deras hemsida står att de skickar ut påminnelse via brev men är det de som gör det eller är det avida? Bör jag ringa nanoflex med och berätta att det är betalt?

Skickar nanoflex ut någon påminnelse själva via brev?

Vore verkligen snällt om någon ville vara rar och berätta för mig så jag vet om jag ska leva några dagar till i panikstadie eller om jag kan andas ut.

Har som så många andra här inne ett ständigt magont över brevlådan.

Hej jag ringde avida som sade att de inte skickar ut påminnelsen ännu vilket såklart lyfte en stor sten, nu har jag betalt in i helgen men det dras ju inte förrän imorgon.

Så jag har ju kvar själva nanoflex som jag inte vet hur de gör? Hann inte ringa dem i fredags. På deras hemsida står att de skickar ut påminnelse via brev men är det de som gör det eller är det avida? Bör jag ringa nanoflex med och berätta att det är betalt?

Skickar nanoflex ut någon påminnelse själva via brev?

Vore verkligen snällt om någon ville vara rar och berätta för mig så jag vet om jag ska leva några dagar till i panikstadie eller om jag kan andas ut.

Har som så många andra här inne ett ständigt magont över brevlådan.
Har nanoflex gått till inkasso redan så kommer ingen påminnelse per brev från dem. Annars kommer den per post..

Hej tack för snabbt svar, då känns det lite bättre.
Det var avida själv som sade att de inte skickade ut riktigt än så att om jag betalade i helgen /drygt en vecka sen så gick det bra.

Det var själva nanoflex jag var orolig över ifall de själva skickade en påminnelse.

Supertack verkligen, då törs jag andas igen :)

Hej tack för snabbt svar, då känns det lite bättre.
Det var avida själv som sade att de inte skickade ut riktigt än så att om jag betalade i helgen /drygt en vecka sen så gick det bra.

Det var själva nanoflex jag var orolig över ifall de själva skickade en påminnelse.

Supertack verkligen, då törs jag andas igen :)
Så var det iaf för mig å de var några månader sen! Så de bör ju inte ändrat på något ☺️

Jag har en sista avbetalning till Nanokredit som förfaller 15/1 visst bör jag kunna betala deb 25/1 med tillhörande påminnelseavgift osv utan att det händer någonting mer?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp