Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Nanoflex/nanokredit dåligt bemötande
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AW89" data-source="post: 44637" data-attributes="member: 3209"><p>hej.</p><p></p><p>Vill bara upplysa alla så att ni inte behöver uppleva samma otrevlighet som jag nyss gjorde. Jag ringde <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/18" target="_blank">nanokredit</a> då jag fått avslag på en ansökan tidigare och dem utgett att sålänge jag har en deklarerad inkomst av tjänst på över 50 000 så ska de va lugnt. Det har Jah, men har även ett underskott av kapital då min sammanräknade inkomst blir då mycket lägre. Bisonde sa hur jag ska fråga nanokredit vad de är dem är intresserad av. Får prata med en jätteotrevlig kvinna som först säger min deklarerade inkomst av tjänst, sedan när kah frågar varför jag då inte blir godkänd på den inkomst jag har så blir hon osäker. Jag frågar igen är det min inkomst av tjänst ni är intresserade av. Ja svarar hon. Då vill jag att ni gör en ny kreditkontroll, då får jag till svar att om jag inte går igenom kan de inget göra. Därefter säger hon att jag måste ha förlåg deklarerad inkomst. Svarar henne att jag har en viss summa deklarerad inkomst av tjänst minus underskott av kapital som blir en viss sammanräknad summa. Då svarar hon att ja det är ju den sammanräknade vi är intresserad av vilket jag sagt hela samtalet.</p><p></p><p></p><p>Mycket otrevlig och elak ton från denna kvinna. Detta gör mig upprörd och som kund ska man inte bli behandlad såhär.</p><p></p><p>Vill även varna andra som kanske funderat på lån, se till så den sammanräknade inkomsten efter underskott av kapital är minst 50 000. Annars kan man ju strunta i å ansöka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AW89, post: 44637, member: 3209"] hej. Vill bara upplysa alla så att ni inte behöver uppleva samma otrevlighet som jag nyss gjorde. Jag ringde [URL='https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/18']nanokredit[/URL] då jag fått avslag på en ansökan tidigare och dem utgett att sålänge jag har en deklarerad inkomst av tjänst på över 50 000 så ska de va lugnt. Det har Jah, men har även ett underskott av kapital då min sammanräknade inkomst blir då mycket lägre. Bisonde sa hur jag ska fråga nanokredit vad de är dem är intresserad av. Får prata med en jätteotrevlig kvinna som först säger min deklarerade inkomst av tjänst, sedan när kah frågar varför jag då inte blir godkänd på den inkomst jag har så blir hon osäker. Jag frågar igen är det min inkomst av tjänst ni är intresserade av. Ja svarar hon. Då vill jag att ni gör en ny kreditkontroll, då får jag till svar att om jag inte går igenom kan de inget göra. Därefter säger hon att jag måste ha förlåg deklarerad inkomst. Svarar henne att jag har en viss summa deklarerad inkomst av tjänst minus underskott av kapital som blir en viss sammanräknad summa. Då svarar hon att ja det är ju den sammanräknade vi är intresserad av vilket jag sagt hela samtalet. Mycket otrevlig och elak ton från denna kvinna. Detta gör mig upprörd och som kund ska man inte bli behandlad såhär. Vill även varna andra som kanske funderat på lån, se till så den sammanräknade inkomsten efter underskott av kapital är minst 50 000. Annars kan man ju strunta i å ansöka [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Nanoflex/nanokredit dåligt bemötande
Topp