• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nekad bankkonto på LF

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
686
Poäng
607
Fy fan vad de håller på! Då får de väl också anmäla till Säpo och lämna över sina bevis. Jaha, några sådana fanns inte? Jag förstår…
 

Sanna70

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
1 November 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Fy fan vad de håller på! Då får de väl också anmäla till Säpo och lämna över sina bevis. Jaha, några sådana fanns inte? Jag förstår…
Jag är så förbannad helt sjukt . Jobbar och har hus och barn och verkligen inte något sånt har jag inte ens i tankar. Vet ej vad de pratar om. Herregud:(
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
Va??? Misstanke om terrorist? Ring och fråga dem vad de grundar det på... lite konstigt att det är därför de nekar dig konto om du inte har något med det att göra
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Fy fan, hemskt och sorgligt :(
Att bankerna får hållas! :(
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 455
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Har precis fått brev från LF. Har ansökt om konto då mitt är fryst på Swedbank och fick avslag pga misstanke om terrorism!!! Helt sjukt är det! Vad gör man .?
Terrorism, den får du gärna utveckla för det låter helt galet.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Kanske får besök av annan myndighet snart då.
Är ju tråkigt om uppgifter inte stämmer men naturligtvis helt korrekt att neka ett konto om man befarar att du sysslar med terrorfinans.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Kanske får besök av annan myndighet snart då.
Är ju tråkigt om uppgifter inte stämmer men naturligtvis helt korrekt att neka ett konto om man befarar att du sysslar med terrorfinans.
Hehhe ibland älskar jag verkligen din fyrkantiga rakhet, behövs verkligen ibland men ibland blir det lite väl hårt :) du håller dig till fakta helt enkelt och fler borde göra det oftare.


Åter till TS. Jag hade frågat om skälen så klart.
 

Lexoz

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
14 Oktober 2021
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
delar bankerna register? Du är ju uppenbarligen utskickad från Swedbank, kan LF se att du är det tex?
 

Lexoz

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
14 Oktober 2021
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Kanske får besök av annan myndighet snart då.
Är ju tråkigt om uppgifter inte stämmer men naturligtvis helt korrekt att neka ett konto om man befarar att du sysslar med terrorfinans.
Terrorfinans borde ju egentligen inte vara så svårt att lista ut eller få bekräftat. Möjligt att ts är terrorist men då borde väl flertalet transaktioner lämna kontot och hamna på utländska?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp