• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Ni som berättat om era skulder för era sambos,vad hände?:/

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
HAHAHA

Jag visste det var hon!!!
 

beccs

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
17 November 2021
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
9
Poäng
27
Flyttade in med min pojkvän 2020, vi hade varit tillsammans sen 2016. Några perioder vi inte träffades men hade kontakt. Under sommaren 2017 när jag var 22 och vi inte var tillsammans några månader så började jag ta lån. Sen så har det bara ökat och ökat. Berättade nu i början av 2021 och han tog det lugnt. Sen har det varit jobbiga stunder. När det det var utmätning tex men han såg till att ha kvitto på sina ägodelar. Dock så var det inget som togs för ingenting var av tillräckligt värde. Min sambo har sagt att han inte värdesätter relationen med pengarna. Det har dessutom delvis fått honom att komma igång med studier och jobb själv. Nu ska jag äntligen söka skuldsanering för att jag i dagsläget nästan här 1 miljon i skulder. Det mesta av bara ränta och nya lån.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
4 147
Flyttade in med min pojkvän 2020, vi hade varit tillsammans sen 2016. Några perioder vi inte träffades men hade kontakt. Under sommaren 2017 när jag var 22 och vi inte var tillsammans några månader så började jag ta lån. Sen så har det bara ökat och ökat. Berättade nu i början av 2021 och han tog det lugnt. Sen har det varit jobbiga stunder. När det det var utmätning tex men han såg till att ha kvitto på sina ägodelar. Dock så var det inget som togs för ingenting var av tillräckligt värde. Min sambo har sagt att han inte värdesätter relationen med pengarna. Det har dessutom delvis fått honom att komma igång med studier och jobb själv. Nu ska jag äntligen söka skuldsanering för att jag i dagsläget nästan här 1 miljon i skulder. Det mesta av bara ränta och nya lån.
Kärlek. <3
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp