• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Noll

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Sökt skuldsanering? Om inte tycker jag du ska göra det.
Jag måste det.. ska ta tag i det när allt kring skilsmässa o prylar mm är klart.. .. 1,5 miljon .. o sen räntorna på det känns övermäktigt .. make 1.. tog allt.. ...make2. överlämnade skulder ..
make nr3 tog inga skulder o behöll allt av värde.. blir en satir av guds nåde o många skratt på KF när de läser min kommande ansökan..
kanske kan bl rik på standUp ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
...men vin är gott & sägs vara bra för kroppen Din i rimliga mängder... :) Det kommer jag innerligt sakna den dagen min utmätning startar och jag då förmodligen inte har råd med det... :(
Blåbär är gratis & med lite socker så kanske man kan göra eget vin :) uppfinningsrikedomen börjar nu !
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 947
Mottagna reaktioner
6 137
Poäng
3 907
Jag måste det.. ska ta tag i det när allt kring skilsmässa o prylar mm är klart.. .. 1,5 miljon .. o sen räntorna på det känns övermäktigt .. make 1.. tog allt.. ...make2. överlämnade skulder ..
make nr3 tog inga skulder o behöll allt av värde.. blir en satir av guds nåde o många skratt på KF när de läser min kommande ansökan..
kanske kan bl rik på standUp ?

Har du skulder på 1,5 miljoner?
 

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Ja jag teor det är det .. kanske 1,3 men inte mindre .. får panik av att räkna .. vet att det låg på 1,2 i höstas o sen har räntorna drivit på lavinartat i takt med att jag försökt överleva genom förlänga & trixa o lappa o laga på olika mindre begåvade vis.. sista sjukskrivningen slog hål i roddbåten så att säga .. o då var jag hemma 2 veckor.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 947
Mottagna reaktioner
6 137
Poäng
3 907
Ja jag teor det är det .. kanske 1,3 men inte mindre .. får panik av att räkna .. vet att det låg på 1,2 i höstas o sen har räntorna drivit på lavinartat i takt med att jag försökt överleva genom förlänga & trixa o lappa o laga på olika mindre begåvade vis.. sista sjukskrivningen slog hål i roddbåten så att säga .. o då var jag hemma 2 veckor.

Får dessvärre trösta Dig med att du är dessvärre inte ensam :(
Igår hade jag förmånen/glädjen att få träffa en annan medlem här på forumet IRL!
Det var verkligen en supertrevlig träff. Vi är båda tjejer, samma ålder och med oerhört mycket gemensamt ! :)
Jag är sååå otroligt tacksam för vår träff & att vi connectade så väl då jag är oerhört ensam i allt detta! Har fina vänner, släktingar etc, men känner likväl inte att jag kan prata med dom om detta... :(
 

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Får dessvärre trösta Dig med att du är dessvärre inte ensam :(
Igår hade jag förmånen/glädjen att få träffa en annan medlem här på forumet IRL!
Det var verkligen en supertrevlig träff. Vi är båda tjejer, samma ålder och med oerhört mycket gemensamt ! :)
Jag är sååå otroligt tacksam för vår träff & att vi connectade så väl då jag är oerhört ensam i allt detta! Har fina vänner, släktingar etc, men känner likväl inte att jag kan prata med dom om detta... :(
Så glad jag blir att läsa det! För på något vis så är man inte i en känsla av underläge o det är ok att säga att man inte kan gå på dyra fik mm .. en promenad o en termos om man vill fika ihop funkar lika bra. Så härligt för er bägge !
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 947
Mottagna reaktioner
6 137
Poäng
3 907
Listan är inte något jag är stolt över..
får jag inte skuldsanering när jag orkar ta i det - då vet jag inte jag gör med min vardag..

Ikano
Goodcash
Fairlo
Viaconto
Risicum:
Vivus
Everydayplus
Daypay
Onea
Aasa
Frogtail
Ferratum
CSN
Santander
Villaägarna
Collector 1
Collector 2
Nordax
Remember
Norwegian
Klarna
Forex
Nano
Brixo
Monetti Folkefinans
Credigo
Easycredit
Viakredit
Credway
FlexLimit
Kortlån
Opr.

Ja, det var många dessvärre, men det blir lätt så när man är inne i karusellen och febrilt letar lån för att betala lån... suck & stånk ! Vilket feltänk man har suttit med, men likväl är det just så, sååå många av oss har hanterat situationen tills någonting gjorde så att grenen brast rakt av & vi föll duktigt mot marken...
...men NU måste vi ta tjuren vid hornen. Göra om - göra rätt även då det lär bli svårt att se ljuset i tunneln!
Jag hejar på Dig och Du hejar på mig - tillsammans ror vi detta iland ! :)
 

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Tack dina du .. ja vi behöver verkligen peppa o stödja varandra .. Hejar på absolut.. är tacksam varje dag här inne.. såklart vi ror det iland & jag tänker oavsett hur det blir är vi skyldiga oss själva att ge oss en dräglig vardag..
som 50+ är det viktigt att ta tag i detta nu för mig om jag ska få en vettig slutfas på mitt yrkesliv o även mitt privatliv.. gäller att aldrig ge upp!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp