Men har du fått några svar på varför, vad det rör sig om?Nu är även mitt bank-id spärrat, och jag kan inte skapa nytt. Kan fortfarande använda mitt debitkort från Swedbank
Nix, ingenting alls än. Jag väntar in ett brev på posten de säger de skickat.Men har du fått några svar på varför, vad det rör sig om?
Nej.Nix, ingenting alls än. Jag väntar in ett brev på posten de säger de skickat.
Eftersom nordea strular så pass mycket och jag har ett konto hos Swedbank - kan jag hämta ut en säkerhetsdosa där så länge och fortfarande betala räkningar osv, eller kommer Swedbank stänga ner konton med?
Med stor sannolikhet så är den spärrad hos alla banker i 1 år. Så gjorde de för mig, Trots att jag redovisade alla mina transaktioner sket dem idet.Nu är även mitt bank-id spärrat, och jag kan inte skapa nytt. Kan fortfarande använda mitt debitkort från Swedbank
Du måste väll ha en liten känsla av varför detta hänt? Eller vad de kan ha med att göra? Du har inte fått nåt om att fylla i kundkännedom eller transaktioner som du ska uppge var dom kommer ifrån som du struntat i?Nix, ingenting alls än. Jag väntar in ett brev på posten de säger de skickat.
Eftersom nordea strular så pass mycket och jag har ett konto hos Swedbank - kan jag hämta ut en säkerhetsdosa där så länge och fortfarande betala räkningar osv, eller kommer Swedbank stänga ner konton med?