• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Northmill, höja

Johan_99

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
18 Augusti 2021
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
16
Poäng
62
Hej. Jag har en kredit på 30 000 som jag använt. Har gjort 2 betalningar på den. Försökt få på 40 000 kr men går ej igenom. Någon som vet om man kan ringa dom istället om be om några tusen till?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Tror inte det hjälper att ringa, de kommer bara hänvisa dig att ansöka på deras hemsida.
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 020
Mottagna reaktioner
496
Poäng
557
Hej. Jag har en kredit på 30 000 som jag använt. Har gjort 2 betalningar på den. Försökt få på 40 000 kr men går ej igenom. Någon som vet om man kan ringa dom istället om be om några tusen till?
Svåra att få höjning på. Och dom kan ta UC när du försöker höja så du vet!
 

Agge91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
28 December 2021
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Hej. Jag har en kredit på 30 000 som jag använt. Har gjort 2 betalningar på den. Försökt få på 40 000 kr men går ej igenom. Någon som vet om man kan ringa dom istället om be om några tusen till?
Sköter dom allt automatiskt eller måste man ringa in osv? Eller räcker det att bara signera via BankID, kollar dom med tink etc?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp