Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nortmill betala-senare 15K kredit har börjat rapportera till UC?

Haft deras 15 000 betala senare kredit sedan augusti förra året och de har aldrig rapporterat något till UC tidigare. Men såg sedan maj min UC score är höjd från 0.1 till 0.2 (lägre bättre) och krediten är inrapporterad nu (även fast jag betalar ner hela varje månad).

Någon som vet om det är något nytt? Vet betala senare har slagits av ibland då de haft systemfel och de tagit ny upplysning ibland.

Tråkigt man bara har Klarna kvar då som ej syns på UC.

Haft deras 15 000 betala senare kredit sedan augusti förra året och de har aldrig rapporterat något till UC tidigare. Men såg sedan maj min UC score är höjd från 0.1 till 0.2 (lägre bättre) och krediten är inrapporterad nu (även fast jag betalar ner hela varje månad).

Någon som vet om det är något nytt? Vet betala senare har slagits av ibland då de haft systemfel och de tagit ny upplysning ibland.

Min klarna syns helt plötsligt på uc..

Jag fick också med Betala senare helt plötsligt på min UC. Har nog bidragit till en liten försämring av mitt betyg. Den är dock avslutad nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp