• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ny bil, leasing utan UC

Joddlan44

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
14 April 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Toyota easyprivatleasing. Hur är det med dem? Vilken kreditupplysning och går det och få med missbrukad kredit? Alltså anmärkning.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
518
Poäng
577
Har någon fått igenom leasing med skuldsanering? Man har ju nollsaldo hos KFM, men anmärkning/ar.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 853
Mottagna reaktioner
12 599
Poäng
9 787
Har någon fått igenom leasing med skuldsanering? Man har ju nollsaldo hos KFM, men anmärkning/ar.

Der hoppas jag verkligen att ingen fått. Man kan inte få mycket sämre kreditvärdighet och bör inte ha råd med månadsavgift heller.
 

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
518
Poäng
577
Der hoppas jag verkligen att ingen fått. Man kan inte få mycket sämre kreditvärdighet och bör inte ha råd med månadsavgift heller.
Verkar ju som flera fått beviljat trots anmärkningar. Sedan får väl folk göra vad de vill med förbehållet, vissa kanske väljer tobak, vissa väljer travhästar, andra väljer leasing. 2400:- är inget svindlande belopp.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Der hoppas jag verkligen att ingen fått. Man kan inte få mycket sämre kreditvärdighet och bör inte ha råd med månadsavgift heller.
Varför skulle man inte kunna ha råd? Ett par år med skuldsanering tillsammans med lika många årliga löneökningar gör att ens utrymme kan vara ganska bra…
När min boendekostnad är betald har jag ca 9000kr kvar… (påbörjar snart år 5)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 853
Mottagna reaktioner
12 599
Poäng
9 787
Verkar ju som flera fått beviljat trots anmärkningar. Sedan får väl folk göra vad de vill med förbehållet, vissa kanske väljer tobak, vissa väljer travhästar, andra väljer leasing. 2400:- är inget svindlande belopp.
Kanske är så, jag hoppas fortfarande att ingen medger en privatleasing, man kan inte bli mycket sämre kreditvärdig än man är när man behöver statens hjälp för att komma till rätta med skulder.
 

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
518
Poäng
577
Ja alltså har man behov av bil och möjlighet att leasa billigt efter beviljande känns det nästan som det tryggaste alternativet än att köra runt med en skrutt som kanske kostar mer i både skatt/drivmedel och behöver fixas emellanåt för x tkr helt oförutsett. Har en skrutt idag i 30k-klassen och som nu börjat krångla, alltså att slippa den stressen är bara det värt en hel del för egen del. Mycket mer nice att köra något nytt också såklart.
 

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
518
Poäng
577
Kanske är så, jag hoppas fortfarande att ingen medger en privatleasing, man kan inte bli mycket sämre kreditvärdig än man är när man behöver statens hjälp för att komma till rätta med skulder.
Du hoppas det för att du tror att jag inte ska betala eller för att du tycker att det är fel?
 

Mimmy

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
14 Oktober 2022
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
15
Poäng
72
Vilken kreditupplysning använder OPEL`?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp