Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ny hemsida - lånestopp - spärra dig från lån

Slösurfade och stötte på denna:

https://lanestopp.se/

Verkar vara likt spelpaus fast för lån. Kör igång under 2021. Skulle säkert hjälpa några här inne:folded:

Gammal skåpmat. Kronofogden och upplysningsbolagen hjälpte mig att bli spärrad överallt redan 2019!

Detta är väldigt bra men funkar inte riktigt för mig känner jag. Storbankerna är väl där också samt amex?

Använder mitt amex flitigt och sköter det samt vill ha möjlighet med storbankerna och så.

eller missförstår jag?

Detta är väldigt bra men funkar inte riktigt för mig känner jag. Storbankerna är väl där också samt amex?

Använder mitt amex flitigt och sköter det samt vill ha möjlighet med storbankerna och så.

eller missförstår jag?
Hjälper inte mig heller. För mig blir det viktigt att kunna ta lån och förhandla räntor.

Eventuellt att det kan hjälpa personer i starten av ett missbruk som kan spärra sig? Likt spelpaus.

Det är alldeles för lättillgänglig att skuldsätta sig enormt över endast några dagar, trots anmärkning. Ev att detta kan hjälpa en själv om man känner problemet att ta lån är för lätt och går för snabbt. Idag kan man få flera hundra tusen tillgängliga på några minuter utan att ens vara kreditvärdig.

Får hoppas regeringen inser detta. Ingen kan på riktigt anse att snabblån med enormt hög ränta hjälper någon alls.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp